Komentáře k povídkám autora/autorky: Sonka

Stránky: 

Duše na ceste

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

MoonyStars:

“x”

Duše na ceste

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Silvia.Feroceta:

“...”

Duše na ceste

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Makkakonka:

“...”

Duše na ceste

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

l.enik.c:

“Dva roky se mi tato záležitost vyhýbala a nechápu, jak je to možné. Jakto, že Duše na cestě není mnohem rozšířenější, známější a nedostane se jí řádného ocenění, které si zaslouží? Za mě se totiž jedná o jednu z nejlepších snarry, možná dokonce i úplně nejlepší a to si myslím, že z těch českých, či do češtiny přeložených snarry jsem četla těch nejvýznamněších opravdu hodně.”

Krvavé proroctvo

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“malo kedy si prajem smrť postaví tak ako som si ju priala tu ale to tu poviedku pre mňa vyzdvihuje na piedestál pre mna”

Krvavé proroctvo

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Rulie:

“Ze začátku báječné, pak už jsem některé části považovala vyloženě za otravné, ale přesto jsem to musela dočíst. Přesto si myslím, že některé postavy (ačkoliv byli všechny mimo charakter) by potřebovaly pořádně nakopnout aby se vzpamatovaly. Protože jsem to prostě musela dočíst - dávám za 4.”

Krvavé proroctvo

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“Na prvú poviedku od autorky, výborné, začiatok slabší, ale stred a záver absolútne famózny! Vďaka tejto poviedke som si zamilovala Pottera s Tomom, resp. Voldemortom :) A navyše veľmi originálny nápad reinkarnácie :)”

On a ruža

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

MoonyStars:

“Príbeh som objavila na wattpade a okúzlil ma. Možno prítomným okamihom, možno svojou jednoduchosťou a skrytým pôvabom. Ako autorka píše: "Skrátka je to len jednoduchý príbeh o Harrym a Dracovi." Prosté vyjadrenie, za ktorým sa skrýva rozhodne viac než sa môže na prvý pohľad zdať. Vrelo odporúčam, ak ste romanticky naladený a máte chuť na malú chvíľku zabudnúť a snívať.”

On a ruža

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“Hezká sladká povídka, co vykouzlí úsměv na tváři :)”

On a ruža

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Makkakonka:

“...”

On a ruža

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Rulie:

“povedené”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“jedna z najlepšich veci, čo som na SK scene čitala!”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Bolo to dobré. ale viac krát sa mi to čítať nechce.”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“prečítané bez prestavky, miestami bez dtchu, s účelom na perách alebo so slzami V ociach... pre mňa je to TOP”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Rulie:

“místy sladké, místy smutné, ale myslím, že to nejlepší Harrylu co jsem kdy četla. Mělo to nápad, zápletku a dokončení.”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

lilith3913:

“Perfektna poviedka ;-) A velke plus, ze je aj dokoncena o (∩ ω ∩) o”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Nyu:

“Moje asi nejoblíbenější povídka. Jsem jí naprosto uchvácena :) Maxë”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Fleur Tera:

“Priznám sa, som príjemne prekvapená. Poviedka ma bavila, prečítala som ju jedným dychom. Poňatie mi pripomína Vanity na slash spôsob, no príbeh odohrávajúci sa v minulosti bol skutočne veľmi dobrý a originálny. Až príliš sladký záver a slabšia gramatika ma nútia strhnúť bod, no možno sa ešte niekedy vrátim.”

Si moja minulosť, budúcnosť, prítomnosť

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“Zatiaľ veľmi originálne.”

Si moja minulosť, budúcnosť, prítomnosť

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

hannibal:

“-”

Si moja minulosť, budúcnosť, prítomnosť

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Daredevil:

“...”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“Tato autorka ma zatial nikdy nesklamala, som jej vazne vdacna, ze stale pise a prinasa do sveta HP dalsie nove a nove skvosty. Poviedka bola uzasna a epilog dokonaly :)”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Lilda:

“Ze začátku jsem byla nadšená. Sice to bylo drsnější, ale to mi až tak nevadilo. Ale ve chvíli, kdy se do toho začal montovat Snape, tak mě to přestalo bavit.”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“Skvělá povídka, moc mě bavila! :) Mně k sobě Harry, Draco a Severus skvěle pasovali. :)”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Makkakonka:

“...”

Stránky: