Komentáře k povídkám autora/autorky: Sevik99

Stránky: 

Hledáme

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Moje obľúbené, aj keď som to zo začiatku už neviem prečo nechcela čítať.”

Hledáme

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Pekné. Škoda, že pokračovanie ešte nie je dokončené.”

Jak končí hrdinové

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:) Práve som to prečítala už možno desiaty krát. Ja sa k tej poviedke viem vždy časom vrátiť, túžim po tom a vždy, už aj keď to poznám pomaly naspamäť, som spokojná, keď to dočítam. Veľký skvost.”

Jak končí hrdinové

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

nadin:

“Hrdinovia to majú ťažké...”

Jak končí hrdinové

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tak tahle je asi od Sevika ta nejoblíbenější... nevím proč, ale vždy se k ní vracím :)”

Jak končí hrdinové

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Veľmi sa mi páči a to prelínanie časových a dejových línii je skutočne dobre a zujímavo spravené.”

Jak končí hrdinové

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

niktoska:

“perfektná poviedka. Zhltla som ju na jeden šup a pri posledných kapitolách som si aj pekne krásne porevala, Určite sa k nej ešte niekedy vrátim.”

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

sevikovemastnevlasy:

“Jedna z mála poviedok ku ktorým sa neustále vraciam, charaktery postáv a dej sú veľmi dobre vyvážené a je to neskutočne čítavé a romantické.”

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

zuzka:

“sevik píše skvělé povídky a tahle není vyjímka. radši nebudu počítat kolikrát už jsem ji četla... :-)”

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Emily:

“Dokonalá kapitolová povídka na mé oblíbené téma!”

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Taktéž klasika :) Prostě věc, ke které se vracím s radostí...”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

nadin:

“Jedna z mojich prvých fan poviedok, ktoré som začala čítať a bola som ňou uchvátená. Severus je v nej skrátka skvelý! Asi si ju prečítam ešte raz. A celkom ma prekvapilo, že vo FF denníku doteraz autorka Sevik99 chýbala”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Elis:

“Skvělá povídka.. četla jsem ji několikrát a stránky Sevik99 navštěvuju často i kvůli pokráčování této povídky a to Opatrovník, kde Sev zjistí, že má dceru, která studuje v Bradavicích.. A taky je skvělá povídka Hledáme, Hledáš, Hledám.. kde už se píše druhý díl.. :D.. vřele doporučuju.. ;)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

zuzka:

“podle mě sevikova nejlepší povídka.skvělě propracovaný příběh a Opatrovník, to je třešnnička na dortu, také velice zajímavá povídka. chtěla bych opravit elis...opatrovník je pokračování této povídky, ale severus s hermionou v ní adoptují jednu studentku bradavic, která vyrůstala v dětském domově. dcera patří právě do povídky hledáš... :-)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

beruska:

“Nadherna povidka, misty trochu drsna, byly to muka kdyz vznikala. Ted ji prectu na jeden zatah, vrele doporucuju”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Emily:

“Dokonalost sama... romantika jako blázen!”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Úžasné. Nemám co víc k tomu dodat :)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Taková klasika a není to jen tím, že to byla možná první povídka s tímhle párem :)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Táto vec ma veľmi potešila. Zaujímavý dej a koniec nesklamal :-)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Skvělá povídka, úžasný pár SS a HG, šílení a nic nechápající HP a RW.”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Luna Snape:

“skvělá povídka ráda se k ní vracím”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Jejda, tohle jsem četla dávno... když jsem ještě četla het povídky :D ale co si pamatuju, tak to byla luxusní povídka.”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“Vyborna povidka :)”

Stránky: