Komentáře k povídkám autora/autorky: Sevik99

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(SPOILER) Nebýt té zdejší chvály, tak to odložím pro nezájem po čtvrté kapitole. Snape používá v rozhovoru fráze jako "zazdít téma", "snůška keců", "miluju tě, amazonko" a "jste docela praštěná", pomoc! Navíc v prvních dvaceti kapitolách úplně chybí atmosféra, naštěstí jsou kapitoly tak krátké, že se tím dá prokousat. S přibývajícími kapitolami se styl psaní lepší, konec je dobrý - když se autorka konečně přestala pokoušet o romantiku a začala popisovat akci. Charaktery jsou všechny úplně mimo, nejvíc Snape, (viz výše,) ale i Harry a Ron to hodně ošklivě schytali a já opravdu z duše nesnáším povídky, kde jsou za absolutní idioty. No a pak je tam samozřejmě hromada logických nesrovnalostí, jakože úředně mrtvá Hermiona svolává BA, ačkoliv o tom, že žije, se do té doby nesmělo říct ani Řádu, aby se na ni neuspořádal obrovský hon. Že Snape vlastní padesát tisíc nemovitostí, už jsem z fanfikce zvyklá a bratra jsem si docela vychutnala. Ale safra, ten únos Ginny ze smrtijedského sídla - to ji jako kolem stráží pronášel pod kabátem či jak? A proč furt bylo "naštěstí", když se viteál nerozbil, a to například i při finální bitvě? A jak ho ničili kluci, když jim ho Hermiona nedala a byla unesená pryč? A nejlepší hláška povídky: (řadový smrtijed se vrací z krmení Nagini) „Potvora jedna zatracená. Zblajzne dvě kila masa a ještě mě pokouše. Proč si ji pán nekrmí sám, hada mizernýho.“ No, ehm, jak hodnotit? První třetina za jedna, druhá třetina za jedna a půl, poslední třetina za tři? Dám dva, je to něco, k čemu se už rozhodně nechci vracet, ale jednička by asi byla přehnaná.”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ze začátku se mi to líbilo - mělo to švih, nápad a spád.... Vypadalo to, že to konečně bude něco trochu jiného. Ale bohužel to opět sklouzlo do starých infantilních klišé a Severusův náhlý skok z nerudného na naprosto zamilovaného to celkově pohřbil.... 2, 5 :(”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Ehm... proč já pořád zkouším, jestli čirou náhodu nebude ten Snape jako Snape.”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Začátek dobrej, ale ten konec.”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Benny:

“Otřesné, otřesné..ale to jsem čekala rovnou:(”