Komentáře k povídkám autora/autorky: SaraPolanska

Stránky: 

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Skvěle jsem se bavila!”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Jett Alice Black:

“Nasmiala som sa ako nikdy. Ešte, že mám izbu iba pre seba :-D :-D 10 hviezdičiek! :-D :-D”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Miluju! Prostě miluju tuhle povídku. Není sice konstantně na pětku, ale opakovaně při ní brečím smíchy. Nemůžu jinak. :)”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Přiznávám, obvykle mám raději jemný a jen zlehka naznačený vtip. Ale nemohla jsme si pomoct, tady jsem se hlasitě smála, až mi vhrkly slzy do očí. Co nadělám. Nezbývá, než ohodnotit pěti hvězdičkami.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Mě se to líbilo, když od toho nečekáte bůh ví co, je to vtipné, lehké počtení, které pobaví a zkrátí čas nudného čekání a myslím že o to v zásadě autorovi šlo. Uvidíme co poskytnou další 2 díly”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

SarahNara:

“Neskutočne vtipná poviedka, aj keď je to už dlho, čo som ju čítala. Dokonca som si ju až tak dobre nepamätala, až kým mi ju opäť nepripomenuli moje staré zápisky :D”

Odsouzenci

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Betuju od deváté kapitoly (nic než chlubení se, zase) Originální zápletka a ta kapitola ty-víš-která, která je psaná v depresi a je v půlce zhruba, ano, ta, ze které mě mrazí jen při vzpomínce na ni, ano tak ta je vrcholem Tvojí tvorby. Originální téma, žádné AU, žádné násilné zvraty v charakterech a moje rejpání ohledně sexu, že mi tam chybí? Nechte se překvapit. Deset z pěti.”

Odsouzenci

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“Perfektně napsnaý :-)”

Překroč stíny, pokud se jich bojíš

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Moc mě pobavila vykradená a nepovedená verze téhle povídky. "Matka mě nechala na mechu." No jo. Povídka s perfektním názvem, který nese úchvatné poselství. Severus ve skříni, krmení kačen, originální téma a séééx! To já rád... Překroč stíny, pokud se jich bojíš”

Sázka

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“už dlouho jsem se takhle nezasmála. Sice je to naprosto nesourodý pár a přeci se Saře povedlo je spojit a jako bonus se naprosto držela charkterových rysů :D”

Sázka

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Jo, originální pairing, sázka těch dvou (Chave + Sara) a co z toho vznikne? Sex uprostřed kabinetu. Sex, to já ráda - tím spíš, když je skvěle napsaný. Sssssem ti chtěla pomoct. Trochu mi to svou ironií připomíná Dobráka od kosti („Neříkal jsem vám, abyste držela hubu? A netykejte mi. Kozy jsme spolu nepásli.“ ) Skvělé”

Sázka

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

SarahNara:

“Ginny a Sev som si predtým nevedela predstaviť, no keď si tá niečo zoberie do hlavy.. pekný príklad, ako sa z niečoho nemysliteľného, stane niečo naprosto reálne a unikátne :)”

Souhvězdí

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Vytoužená LL/SS je na světě. Tvoje dítě. Opatruj a užívej, povedené. Originální nápad, originální pairing, Tvůj originální sloh. Betovala jsem jen jednu kapitolu, ale to nevadí :-D”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Sara Polanská skvelá autorka poviedok - fanfiction HP - píše geniálne paródie, jednou z nich je táto ja osobne pri čítaní jej paródíí v rámci vlastnej bezpečnosti odorúčam nepiť, nejesť a sedieť na zemi (hrozí pád zo stoličky, zadusenie jedlom a pitím) To video k tomu je božské :D”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Moja...bránica... Zahmlený výhľad...”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“hezká parodie”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Depresivní a smutné, ale rozhodně stojí za přečtení. Doporučuji všem, kteří se nebojí u povídek přemýšlet.”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Práve som to sem chcela vložiť, Chave ma predbehla :) Komentár nemám, ešte som z totho trochu mimo, možno doplním keď sa na to zmôžem...”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“V dešti je Bůh. Fajn, s donucením jsem se na radu podívala na V jako Vendeta a musím říct, že jsem udělala dobře. Hodně dobře. Tahle povídka je depresivní, hodně depresivní. Kdo neví, o čem deprese, ta pravá deprese trvající dny až týdny, ne ta "mám depku" a za hodinu už skáču po baráku v rytmu samby, je, tak myslím, že tu bude jak ve španělské vesnici. Je to věc volby - mám nutkání připomenout Sofiinu volbu "Máš výhodu, máš volbu..." Nejhustší je konkluze. Každý má své duchy, kteří ho jednou dostihnou. Pět a půl pračky whirpůl, značky vítězů. Já jsem unešená. Na oblaku. Nemám slov. Myslím, že je to to nejlepší od Tebe. Výborně, skvěle, úžasně”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“výborné ako všetky Sarine paródie :D”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

kripolik:

“to bylo super :D ale zajímalo by mě kdo byl ten sexy svalovec ;P”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Vtipný popis toho, jak by to asi čistě teoreticky mohlo vypadat v Bradavicích, kdyby je nikdo nebral vážně. Alternativní universum v kouli Sybily (Sibyly nebo koho vlastně) se zatřepalo, když filmová Hermiona shodila filmovou kouli na zem s filmovým pohrdavým výrazem a zamíchala tak školní autobus, jehličí a výlet autobusem přes pár zvířat pasoucích se u Bradavic do mixu mnohem lepšího než můj Moulinex s patnácti funkcemi, sedmi miskami a cenou, která mě bude strašit do nejdelší smrti. Severus na koloběžce mě dostal do kolen, ostatně jako cokoli parodiálního z tohoto zdroje. Nový hábit od Armaniho vlající za ním je neodolatelná představa. Jako cejchované zdravotnici mi samozřejmě nejvíce z první části imponovalo „Jmenovaná popadla dech pomocí defibrilátoru a několika šoků od svého bypassu…“ Pokud bude někdy Filch řídit, ani si nenastoupím. Závěrečný oznam o tom, jaký kdo utrpěl šok a do kolika let se to na nich podepíše je geniální. Nebudu citovat své oblíbené pasáže, protože kdybych překopírovala celou povídku, nebylo by nutné už dál číst. Rozhodně doporučuji všem dvaceti a třemi vyraženými zuby k tomu.”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ano, konečně pořádný výlet. :) Happy Tree Friends asi blednou závistí... :)”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Sara Polanská je pre mňa v paródiách N1”

Stránky: