Komentáře k povídkám autora/autorky: SaraPolanska

Stránky: 

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Tak jo, občas je to maličko kostrbaté, ALE taková hlína! :D Video jsem si pustila až po dočtení a zemřela jsem podruhé. :D”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Tak to mě nezaujalo. Video bylo ohromné. Za to video dávám vyšší hodnocení”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

kami:

“Text nie je nič pre mňa, ale keďže nechcem stratiť to perfektné video z dohľadu, dávam tomu 4.”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Jo, mlha. Mlha ve vrstvách. Zvlášť na začátku jsem se tou mlhou nemohla prokousat. A zjistila jsem, že přemýšlet, to já teda ne. Děkuju pěkně. A taky jsem se utvrdila v tom, že jsem pišný hnidopych, protože například taková mozaika podle vzoru Majka mi odvádí pozornost od příběhu a myšlenky. A to je škoda, protože myšlenka a nápad a semo tamo záblesky skrze mlhu, ty tu stojí za to. (za 4, se vrátím, netvrdím, že s radostí :) (jo a v dešti bůh? no když je potřeba to tak nazývat a inspirovat se tou větou, mně stačí že v dešti je Voda :)”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavá úvaha... Něco na ní možná bude.”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Každoroční hledání vajec rozmístěných na bradavických pozemcích tak, aby je našli hypogrifové příští rok po čuchu nebo tak, že za pár let přišly vejce ke hradu samy. :D”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Cha”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“pěkné”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“haha, Brumbálov jemný úsmev ma vydesil :D”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“presne niečo takéto som práve potrebovala :D”

Stránky: