Komentáře k povídkám autora/autorky: SaraPolanska

Stránky: 

Sázka

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Upřímně jsme se docela dost děsila, co z toho vyleze. A jsem docela příjemně překvapená. Hodně se mi líbil závěr. :)”

Smrt je zážitkem na celý život

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

bwews:

“Téma zajímavé, příjemně napsané.. ale přesto mě to nevtáhlo do děje nějak hlouběji. Tuším sedmá kapitola se mi líbila moc, naopak ty mezikapitoly mě dost nudily - až jsem je nakonec vynechávala.. Nevím. Mám ráda pocitové povídky, ale tady mi asi něco chybělo.”

Souhvězdí

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Popis mi připomněl Pekelnou vášeň. Ale nějak mi chybí souvislosti či zasazení do děje. To by dalo přehlédnout, co se ovšem těžko dá přehlédnout, to je gramatika (vysel na zdi!!!) A střídání přítomného s minulým časem není zrovna povedené.”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tak trochu jako problém vidím, že při znalosti dotyčného videa, už povídce tak nějak chybí to správné překvapení. Tak bez předchozí znalosti videa asi 4, s ní spíš jen 3. /Jako skalnímu fanouškovi tvorby Ariel Lindt a Gobuss mi to prostě nedá upozornit, že video můžete hodnotit i zvlášť a to zde: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=3229 . :)”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Benny:

“Brumbál a jeho sváděcí technika byla nejlepší;)”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“K zamyšlení...”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Asi je potreba mit depku, aby nektere povidky clovek docenil. Ocenuji pusobivost obrazu.”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povedene :D...zajimalo by me, co se stalo s veverkama :D”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dobré :)”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

leporelo:

“Neodolala som...ked je ta Velka noc...a na plny pocet bodov to nie je ale pobavila som sa...”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Tohle je taková blbost, až to hezké není. :-D Ne, vážně, vidím to docela v živých barvách a pobavila jsem se.”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Vtipné :D”

Výlet

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

kami:

“Hm... zasmiala som sa dva celé aj pol razu, takže... mne sa táto paródia zdala veľmi rýchla, nemyslím si, že to bolo Filchovov jazdou, až odbytá. Autorka má na omnoho lepšie kúsky. (Lepšie bodové hodnotenie kvôli poripojenému obrázku - ten ma rozosmial.)”

Stránky: