Komentáře k povídkám autora/autorky: SaraPolanska

|<  >|

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Pořád nevím jaké z této povídky mít pocity”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Depresívne a krásne.”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“kratučké a neviem.. zaujímavo smutné?”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“k novému roku depresivně zabijme severuse snapea. proč ne? mám husí kůži, potřetí. výbordelně. skvělé. temné. tajemné. Tmavě modrá. Působivé”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Krátké, ale výstižné. Hraje k tomu úžasná písnička;-)”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo, proč ne...”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Kkdyz uz je to o tom, pridat mu na iq, proc tak nelogicke chovani? ;-)”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Zajímalo by mě, kolik vět přesně autorka napsala vlastního textu. Dvě či čtyři? :D Chcete mě rozesmát, za to bych rozhodně nedala ani 3. I u 2 jsem na pochybách, ačkoliv se ony dvě věty dopisu můžou zdát inteligentní, proč to tedy více nerozepsat? Třeba Harryho, cokoliv..”

Dnes zaplatím

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnocení: 3/4. Nějak mám pocit, že tento typ příspěvků ani nelze rozumně hodnotit. Dobrá, pokud jde o spisovatelské umění, v těch dvou větách ho nemohla Sara předvést. No, ale nakonec ona ho předvedla už při jiných příležitostech, proto vím, že opravdu nemusí za krátký text skrývat svou neschopnost napsat delší příběh. :) Motivace k tomu, proč tento text vnikl je v úvodu jasně vyjádřen. Jde o autorčin osobní pocit. Každopádně tu hodnotíme spíš nápad než provedení. Mám pocit, že kdyby Sara tenhle nápad rozepsala do delšího textu, byl by už něčím zcela jiným. Třebaže si vůbec nejsem jistá, že by se mi konec HP zdál v této verzi lepší a zejména smysluplnější, dokáži její motivaci pochopit a asi i sdílet, takže ... já říkám ... ANO. Proč ne? :) Nakonec Snape se svým způsobem pořád chová rozporuplně. :)”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Milujem paródie Sarah Polanskej, táto ma znovu zhodila zo stoličky a tie komentáre pod ňou tiež :D”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když si člověk navolí "to svoje", tak se z toho vyvrbí poměrně zajímavý text... :)”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Ježiši to je ptákovina. Je to nepřehledné, nekánonické a ani to není moc vtipné.”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Neotřelý způsob jak si udělat srandu ze čtenářů, kteří občas brblají na to, jak autor svůj příběh rozvine: Udělat si svůj vlastní příběh (něco ve stylu nějaké hračky, kterou jsem kdysi dávno držela v ruce, že si navolíte zvířata či co to bylo...), hračka pro nás, tak trochu odrostlejší děti, mi přijde geniální. S ničím podobným jsem se ještě nepotkala. Všem, kteří něco takového už napsali, se omlouvám a budu se snažit chybu napravit. Já sama, autorce napříč, jsem si udělala vlastní možnosti . Napsáno podobně jako "Ne zcela vyčerpávající průvodce o klišé v příbězích Snapea a Hermiony" autorky "Electryone“.”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

kami:

“Bolo to vtipné a nápadité. Pripomínalo mi to interaktívnu poviedku, a ak má človek chuť, môže sa s textom zabaviť na dlhý čas. :)”

Doplň si...

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Po dlouhé době zas česká povídka, co se dá s potěšením přečíst! Nekomplikovaná parodie, ale zasmála jsem se - a to mnohem víc než jednou. :) Jedinou výtku mám k semtam kostrbaté formulaci a pravopisu, protože když si všimnu dokonce i já, že něco není v richtiku, tak už to musí být vážně dost špatné. :))) Ale jinak můžu doporučit na zlepšení nálady! :) S.L. ////EDIT: K závěru na mě už toho homo humoru bylo trochu moc. Nejspíš jsem přecitlivělá a je mi jasné, že to autorka nemyslela ve zlém a vlastně nic tak hrozného neřekla, ale prostě snižuju o bod...”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Pokračování parodie, vypadá to slibně, až na ty chyby. Dodatek : Přibrání bety si zaslouží pochvalu, stejně jako SS :-)”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tomu říkám dovolená... Severus si ji náramně užil a hotelová ochranka jistě také... ;)”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Jednotka bola skvelá a dvojka bude určite tiež. Sara má skvelé paródie.”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Skvělý materiál k rozptýlení.”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Z Dovolené jedničky jsem byla nadšená, bohužel mi přijde, že tahle druhá část už nepřináší nic nového a často jen opakuje staré vtipy. Občas jsem se smála, to jo, ale asi jsem čekala víc.”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Pokračování rozhodně dovolené neubralo. Opět zvedám palec”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

sigam:

“...”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Zoberte si nový balíček vreckoviek.”

|<  >|