Komentáře k povídkám autora/autorky: SaraPolanska

|<  >|

Souhvězdí

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Vytoužená LL/SS je na světě. Tvoje dítě. Opatruj a užívej, povedené. Originální nápad, originální pairing, Tvůj originální sloh. Betovala jsem jen jednu kapitolu, ale to nevadí :-D”

Souhvězdí

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“...”

Souhvězdí

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...”

Souhvězdí

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Memorin:

“...”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Sara Polanská skvelá autorka poviedok - fanfiction HP - píše geniálne paródie, jednou z nich je táto ja osobne pri čítaní jej paródíí v rámci vlastnej bezpečnosti odorúčam nepiť, nejesť a sedieť na zemi (hrozí pád zo stoličky, zadusenie jedlom a pitím) To video k tomu je božské :D”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“„Severusi, to už je doba ty kluku jeden mastná!“ :))) Nemám co dodat. S.L.”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Popis mi připomněl Pekelnou vášeň. Ale nějak mi chybí souvislosti či zasazení do děje. To by dalo přehlédnout, co se ovšem těžko dá přehlédnout, to je gramatika (vysel na zdi!!!) A střídání přítomného s minulým časem není zrovna povedené.”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Emily:

“Pustte si to video než začnete číst :)”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mé chlupaté srdce po tobě touží... :D Sára opět nezklamala. :)”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Moja...bránica... Zahmlený výhľad...”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:D:D opravdu krasna parodie :D”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tak trochu jako problém vidím, že při znalosti dotyčného videa, už povídce tak nějak chybí to správné překvapení. Tak bez předchozí znalosti videa asi 4, s ní spíš jen 3. /Jako skalnímu fanouškovi tvorby Ariel Lindt a Gobuss mi to prostě nedá upozornit, že video můžete hodnotit i zvlášť a to zde: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=3229 . :)”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Tak jo, občas je to maličko kostrbaté, ALE taková hlína! :D Video jsem si pustila až po dočtení a zemřela jsem podruhé. :D”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Video je geniální, to všem doporučuji. Asi prostě nejsem na takovýhle styl parodií (což je bohužel většina), ale mně to připadalo dost slabý a až na větu: „Severusi, to už je doba ty kluku jeden mastná!“ mi to ani nepřišlo vtipný. Oceňuji ale, že se tam autorka zuby nehty nesnažila protlačit vtipy a humor, takže to nebylo trapný.”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Tak to mě nezaujalo. Video bylo ohromné. Za to video dávám vyšší hodnocení”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“hezká parodie”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Benny:

“Brumbál a jeho sváděcí technika byla nejlepší;)”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Salome:

“Zklamalo. Téma (i skvělé video) slibovalo více než několik trapných situací.”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

kami:

“Text nie je nič pre mňa, ale keďže nechcem stratiť to perfektné video z dohľadu, dávam tomu 4.”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Cora:

“:)”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Depresivní a smutné, ale rozhodně stojí za přečtení. Doporučuji všem, kteří se nebojí u povídek přemýšlet.”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Práve som to sem chcela vložiť, Chave ma predbehla :) Komentár nemám, ešte som z totho trochu mimo, možno doplním keď sa na to zmôžem...”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Jo, mlha. Mlha ve vrstvách. Zvlášť na začátku jsem se tou mlhou nemohla prokousat. A zjistila jsem, že přemýšlet, to já teda ne. Děkuju pěkně. A taky jsem se utvrdila v tom, že jsem pišný hnidopych, protože například taková mozaika podle vzoru Majka mi odvádí pozornost od příběhu a myšlenky. A to je škoda, protože myšlenka a nápad a semo tamo záblesky skrze mlhu, ty tu stojí za to. (za 4, se vrátím, netvrdím, že s radostí :) (jo a v dešti bůh? no když je potřeba to tak nazývat a inspirovat se tou větou, mně stačí že v dešti je Voda :)”

V dešti je bůh

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

elulinek:

“V dešti je Bůh. Fajn, s donucením jsem se na radu podívala na V jako Vendeta a musím říct, že jsem udělala dobře. Hodně dobře. Tahle povídka je depresivní, hodně depresivní. Kdo neví, o čem deprese, ta pravá deprese trvající dny až týdny, ne ta "mám depku" a za hodinu už skáču po baráku v rytmu samby, je, tak myslím, že tu bude jak ve španělské vesnici. Je to věc volby - mám nutkání připomenout Sofiinu volbu "Máš výhodu, máš volbu..." Nejhustší je konkluze. Každý má své duchy, kteří ho jednou dostihnou. Pět a půl pračky whirpůl, značky vítězů. Já jsem unešená. Na oblaku. Nemám slov. Myslím, že je to to nejlepší od Tebe. Výborně, skvěle, úžasně”

|<  >|