Komentáře k povídkám autora/autorky: Salazaret

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi pekná poviedka. Páči sa mi štýl akým je písaná.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Líbil se mi styl psaní, emoce, naprosto jsem nesnesla charakter Harryho a za některá jeho slova jsem měla chuť ho vzít pánvičkou po hlavě :) Malý Sevík s Felixem to zachraňují a snad jen kvůli nim jsem četla dál 2-3*”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Salazaret dala do povídky strašně ze sebe, dýchá to z toho a já to svým způsobem obdivuji. Přestože to není úplně můj šálek čaje, ta povídka je dobrá. Chvílema tam byl trochu logický skok, který nebyl napsán, tím pádem jako čtenáři mi tam část důvodu toho a toho rozhodnutí chyběla, jinak se mi to líbilo dost. 3/4”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Benny:

“I přes výhradu jako je jistá zromantizanost pro tuhle povídku mám slabost.Mpreg, Harry spolu se Severusem a malý roztomilý chlapeček(ve ff děti miluji, v realitě je to horší;D)Takže silnější trojka.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Povídka se mi hodnotí špatně, sice se četla opravdu dobře (přečetla jsem ji na jeden zátah), ale vadí mi že tam některé věci nebyli vysvětlené (jak Severus přežil, jak to že může být harry těhotný...). Proto dávám 3 *”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Rulie:

“nápad solidní, zpracování pokulhávalo, ale povídku má cenu přečíst pokud potřebujete vyloženě krátkou oddechovku”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Obsah se mi líbí - ano, uznávám absenci logiky a Potter povýšil záchvaty hysterie o několik levelů, ale i tak. Zpracování mi už přišlo horší - popravdě mě ten sloh někdy dost štval a povídku mi spíš kazil.”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3-4”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

shadow:

“Myslím, že autorka chtěla napsat něco, co se ve výsledku až tak moc nezdařilo. K povídce se už nevrátím. 3*”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“No nicmoc tedy. :/ Autorka psát umí. Pocity jsou zde vykresleny bravurně. Ale jsou zde strašné skoky v ději, aby se autorka posunula tam, kam chtěla - nenávidí se a na dalším odstavci, BUM a najednou se chtějí, a další odstavec, BUM a už se milují atd.”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Extasy:

“:)”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Alisenka666:

“Je to téma, které mám celkem ráda a není to špatně napsané, ale pojetí mi tak úplně nesedí, na mě je to až moc emocionální...”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Přiznám se, že na tuto povídku jsem v minulých letech narazila několikrát, ale vždy mě to nějak neoslovilo... až do včerejška. Upřímně nevím, proč jsem vždy dříve začala číst a pak po dvou kapitolách to odložila. Není to vůbec špatná FF. Jedná se o takové klasické Snarry. Sice ačkoliv to má 17 kapitol a není to napsané "stylem rozhlasové hry", občas bych jako čtenářka uvítala pomalejší styl vyprávění. Nicméně tak jako tak, je to pěkná povídka, u které si člověk odpočine po dni v práci.”

Za maskou hříchu

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Něžný Lucius? A proč by vlastně ne...”

Za maskou hříchu

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

kami:

“Je príjemné si po tak dlhom čase prečítať tento incestný pár, ale žiaľ nápad ako taký nebol veľmi originálny a koniec - ja viem, že tam išlo hlavne o ten sex - sa mi zdal unáhlený.”