Komentáře k povídkám autora/autorky: Salazaret

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Pointa by tu byla. A to je asi tak to jediné. Přitom by stačilo trošku ubrat cukru a nechat to zkontrolovat někým, kdo má aspoň minimální znalost češtiny. Takhle špatný pravopis je na úrovni třetí třídy. Děs.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nelíbilo, bohužel. Ten příběh jako takový mi zápletkou přišel pokud ne zajímavý, tak minimálně průměrný, ale ta zničující omáčka kolem... hlavně styl vyjadřování a slovní obraty zúčastněných většinou nesvědčí o tom, že by mluvili dospělí, gramatika plná hrubých chyb, po obsahové stránce mi vyloženě vadila řada Harryho názorových kotrmelců. Halt každému čtenáři se autor nezavděčí.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Merlinova hnáto! Co to je? Potterův emocionální růst se zastavil na vrcholu puberty a bradavický komparz místo toho, aby mu vrazil pár přes hubu a kopl ho do zadku, jen tupě přikyvuje jeho výlevům. Nelíbí se mi to ani slohově - u prvního odstavce jsem se chytala za hlavu. Pro mě otřes po všech stránkách.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Přestala jsem číst v polovině, víc už nezvládnu. Souhlasím s Akkarrou a Corou, přesně můj názor.”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Ne ne ..... dočetla jsem k úctě k autorovi, ale nevrátím se k ní. Pro tuhle povídku nejsem cílová skupina.”