Komentáře k povídkám autora/autorky: Salazaret

Stránky: 

Cullet of beauty

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Zase trochu klasické Snarry s tématem mpreg. Snape se vyspí s Harrym, má to však dva háčky. Severus když tak učiní je docela opilý a noc si nepamatuje. Oba kouzelníci se ve skutečnosti mají v hloubi duše rádi a jsou dostatečně mocní, aby splodili potomka. Když se Harry dozví, že je těhotný, je mu jasné, že musí utéct z Bradavic. O potomkovi se nesmí dozvědět jak jeho druhý otec tak Voldemort. S porodem a útěkem mu pomůže Pomfreová. Po dvou letech je nucen Harry svěřit dítě do rukou Severuse (bez toho aby Snape věděl, kdo je druhý otec) a čelit válce. Povídka se mnohem více soustředí na Severusovo přijetí dítěte a jeho odhalení druhého rodiče, než na poměr těch dvou a těhotenství. Docela se mi to líbilo.”

Future Visione

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Moje nejoblíbenější povídka od Salazaret. Harry je v šestém ročníku. Přes prázdniny měl vizi. Viděl vše, co se má stát v šestém a sedmém roce a nyní se snaží změnit budoucnost. Odpovědnost ho drtí natolik, že se ve volném čase věnuje sebepoškozování. Vědomí, že Severus Snape má zemřít ho nutí přehodnotit své city k němu. - Nápad je to výborný. A je to pěkně depresivní, což se mi moc líbí :). Salazaret má trochu tendenci dávat Harrymu dívčí charakter. Příběhu by možná prospělo o něco méně uplakávání a něco méně vět končících v půlce. Říkám jen trochu, protože se mi v zásadě Harryho rozervanost líbí. Doufám, že Salazaret povídku ještě někdy dokončí ... (Sorry, že hodnotím nedokončenou práci, ale na druhou stranu, co když už dokončená nebude a já bych přišla o příležitost něco k ní říct. Takže tohle je za prvních 14. kapitol.)”

Future Visione

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Pokud bude někdy dokončena...”

Future Visione

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“?”

Future Visione

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Future Visione

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

speisy:

“-”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

sirina:

“Miluju mpreg, taky miluju tuhle povídku. Malej Seve je prostě dokonalej :-)”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi pekná poviedka. Páči sa mi štýl akým je písaná.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Líbil se mi styl psaní, emoce, naprosto jsem nesnesla charakter Harryho a za některá jeho slova jsem měla chuť ho vzít pánvičkou po hlavě :) Malý Sevík s Felixem to zachraňují a snad jen kvůli nim jsem četla dál 2-3*”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

mariaa:

“2+”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Pointa by tu byla. A to je asi tak to jediné. Přitom by stačilo trošku ubrat cukru a nechat to zkontrolovat někým, kdo má aspoň minimální znalost češtiny. Takhle špatný pravopis je na úrovni třetí třídy. Děs.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...uvidíme...”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“mpreg neprozivam a nevyhledavam, na druhou stranu me pravidelne pobavi dite ss a hp - ani v jedne povidce se neobjevilo jine nez genialni s nadanim na lektvary+famfrpal+merlinvicojeste... bod za zelezne nervy severuse a druhy za styl psani”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

delatrix:

“mmm”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“Taková roztomilá harlekýnka :p)”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Salazaret dala do povídky strašně ze sebe, dýchá to z toho a já to svým způsobem obdivuji. Přestože to není úplně můj šálek čaje, ta povídka je dobrá. Chvílema tam byl trochu logický skok, který nebyl napsán, tím pádem jako čtenáři mi tam část důvodu toho a toho rozhodnutí chyběla, jinak se mi to líbilo dost. 3/4”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Pěkně napsáno, což je u Salazaret pravidlem, jenže .. tohle vážně není můj šálek kávy. Láska, co přetrvá dlouhé odloučení, milé děti, co snad vůbec nezlobí, a ten m-preg - já bych ráda byla přesvědčená, ale tomhle příběhu tak jak je - prostě nevěřím. Myslím, že je to asi má nejméně oblíbená fikce od Salazaret. To třebas i "Cullet of beauty", což je také m-preg, mám raději. Hodnocení: 2/3”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nelíbilo, bohužel. Ten příběh jako takový mi zápletkou přišel pokud ne zajímavý, tak minimálně průměrný, ale ta zničující omáčka kolem... hlavně styl vyjadřování a slovní obraty zúčastněných většinou nesvědčí o tom, že by mluvili dospělí, gramatika plná hrubých chyb, po obsahové stránce mi vyloženě vadila řada Harryho názorových kotrmelců. Halt každému čtenáři se autor nezavděčí.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Benny:

“I přes výhradu jako je jistá zromantizanost pro tuhle povídku mám slabost.Mpreg, Harry spolu se Severusem a malý roztomilý chlapeček(ve ff děti miluji, v realitě je to horší;D)Takže silnější trojka.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Povídka se mi hodnotí špatně, sice se četla opravdu dobře (přečetla jsem ji na jeden zátah), ale vadí mi že tam některé věci nebyli vysvětlené (jak Severus přežil, jak to že může být harry těhotný...). Proto dávám 3 *”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Merlinova hnáto! Co to je? Potterův emocionální růst se zastavil na vrcholu puberty a bradavický komparz místo toho, aby mu vrazil pár přes hubu a kopl ho do zadku, jen tupě přikyvuje jeho výlevům. Nelíbí se mi to ani slohově - u prvního odstavce jsem se chytala za hlavu. Pro mě otřes po všech stránkách.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“Povídka se mi moc líbila a ráda se k ní určitě vrátím ;-)”

Stránky: