Komentáře k povídkám autora/autorky: Rocia Mixan

Nejlepší sázka

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Zrzka Lenka:

“Já mám ráda tuhle trojici a v češtině povídek na ně moc není. Tohle je celkem krátké a romantické, ale líbilo se mi to.”

Nejlepší sázka

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Mám ráda trojci HP/SB/RL. A tohle byla příjemná slaďárna. :) 3-4*”

Nejlepší sázka

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Rulie:

“zajímavé - líbí se mi jiný pohled do světa HP”

Noc a naděje

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc pěkný femmeslash, vlastně jen taková črta, ale zazní všechno podstatné. Holky se k sobě hodí, dobře se doplňují, a navíc je Lenka nepochybně citlivější společník pro někoho s PTSD, než by kdy byl Ron - samozřejmě s výjimkou nějakého velmi OOC Rona.”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Glorien:

“Hezká vánoční povídka - jen jednoduchý a nenáročný příběh, ale v daném žánru určitě podařený, docela jsem se při čtení usmívala :-)”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Milé... :-)”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Příjemná oddechovka”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Sargo:

“V tomhle vedru bohužel neochladí ani vánoční povídka, ale pochechtávala jsem se od začátku do konce. Báječné lehká ruka pisatelčina! :-))”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Mája:

“Moje oblíbené téma, poutavě psaná povídka, těším se na každou novou kapitolu.”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Líbilo se mi to :)”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

JajinkaJajka:

“Mám ráda tohle téma i romantické povídky a nevadí mi ani klišé, když je to dobře podané. A tohle je dost poctivě napsané, autorka se snaží o realističnost, jsou tam i vtipné momenty. Konec byl trochu slabší, ale hodnotím jako celek a v tom případě se mi to určitě líbilo. A epilog mě pobavil...”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Veľmi dobre a rýchlo sa mi poviedka čítala. Hoci je téma už známa, mne sa páčil najmä štýl autorky. Bod navyše dávam za to, že poviedku aj napriek dlhočíznym pauzám dokončila!”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

ZdenickaZ:

“Četla jsem už pár podobných příběhů, ale žádný v češtině (myslím původem českých), tak jsem ráda, že jsem na AO3 nedávno objevila tenhle. Pár věcí mi tam nesedlo, Severus je například dost OOC, i když jsou ještě horší. Ke konci chvílema trochu nuda, ale napsaný je to pěkně, celkově se mi to docela líbilo. Podle autorky je to tuším její první fanfikce, tak s přimhouřením oka za 4...”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Rocia píše neodolatelně - baví mě všechny ty drobnůstky (případ Proserpiny Běláskové, jásavé zrcadlo, Tibby a skřítčí páření...), Sirius vzteky pobíhající v psí podobě, zatímco Remus trpělivě čeká, až se uklidní... a to natolik, že nad všemi těmi anglicismy dokážu přimhouřit oči (a v novějších kapitolách už jich ani moc není, ten časový odstup měl zjevně pozitivní vliv). Líbilo se mi taky zpracování námětu - jak jsou oba z toho nuceného sexu nešťastní a docela dlouho jim trvá, než si k sobě najdou cestu. Takhle si představuju, že fungovaly (a v některých částech světa stále fungují) takové ty šťastnější domluvené sňatky.”