Komentáře k povídkám autora/autorky: Richenza

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

Licona:

“...”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“xxx”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Po pár kapitolách musím říci, že je to opravdu velmi návykové. A zatím více než dobré. :-)”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

Jirka:

“Opravdu dobrý příběh. Můžete číst prostě plynule a vnímat jen dobrodružný příběh, ale zároveň je tam spousta věcí o kterých se dá krásně přemýšlet a snít. Je to aktuálně rozepsané (15.4.2013), autorka pravidelně přidává kapitoly a reaguje na příspěvky v diskusi. Díky tomu i sama diskuse stojí za to.”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

mayla:

“Moja úplne najobľúbenejšia poviedka. HG/SS, mnohé dalšie dejové línie a plnohodnotné pokračovanie HP. Dávam už teraz 5, aj keď nás ešte čakajú 4 knihy. A dala by som aj viac :)”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Nesmírně rozsáhlá a propracovaná povídka, ve které vše souvisí se vším. Jednotivé roviny se prolínají, s překvapením se přistihujete, jak vám autorka naprosto uvěřitelně předkládá motivy i těch, na první pohled naprosto nepochopitelných, činů. Bylo by nesmírně banální napsat, že je to o komplikovaném vztahu Hermiony a Severuse, Harryho a Ginny... Je to i novém proroctví, o novém nebezpečí nejen pro kouzelnický svět, o boji dobra a zla. To poslední možná platí, ale především v tom smyslu, že je to o boji dobra a zla v každém z nás. Jsme v polovině. Co nás čeká? A co zvítězí? (Nevzdávám se naděje) Povídka má až děsivý přesah do skutečné reality, nutí nás k zamyšlení nad našimi postoji ke světu kolem. Někdy, (dobře docela často), z toho zamyšlení až mrazí, protože mne děsí představa toho skutečného světa, který by se velmi snadno mohl stát místem podobně strašlivým. Jedním zmnoha kladů povídky jsou i diskuze, které by vydaly na samostaný román. Jsou to právě ony filozofické přesahy, které je vybudily. Nečetla jsem pod žádnou jinou povídkou podnětnější.”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

NikaV:

“Když by mi někdo řekl, že se dá spojit HP svět s politickou situací v Čechách, řekla bych si, že to je blbost. Ale tady je to geniáně spojeno. A Grindewald má takové geniální motivační proslovy, že ačkoliv vím, jaké příšernosti napáchal, já bych se k němu stejně přidala.”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

Lucie:

“...”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Přistupovala jsem k této povídce s očekáváním jak kladným, že by to mohlo být něco zajímavého a podnětného, co mě donutí se zamyslet nad světem, a zároveň záporným, protože už na první pohled je tam pár věcí, které mi příliš nesedí. Výsledek je, že ač samotná kostra příběhu mě bavila a docela i zajímala, tak samotný příběh, jak styl, tak témata, která se pokouší rozebírat, mě prostě nebaví a nic neříkají. A až na Hermionu se mi charaktery postav vesměs nelíbí a z Ginny jsem byla vyloženě hodně zklamaná. Čekala jsem na Snapea, jaký bude, ale byl dle předpokladu fádní a nudný. No nevím, nepřísluší mi to soudit, neboť jsem dočetla jen jednu a kus knihy a je vidět, že se autorka s postupem času zlepšuje, ale nejsem schopná to dočíst, na to jsme s autorkou očividně každá úplně jinde. SPOILER - Poslední tečkou bylo, když v jednom odstavci se Hermiona stačila na Snapea naštvat, v následující větě si to odůvodnit a odpustit mu a hned v zápětí prožila vinu přeživšího. KONEC spoileru”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“Zamilovala jsem do této povídky. Gellert je neuvěřitelný, děsí mě tím, protože si myslím, že bych mu nedokázala odolat a přidala se k němu. Naprosto chápu Brumbála, že se do něj zamiloval. Zbožňuji filozofické myšlenky v povídce, zároveň to všechno zapadá do sebe a naše země tam dokonale zapadá. Úžasné, dokonalé. Jsem v polovině třetí části a jdu číst dále. :)”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

Hobitka:

“Rozečetla jsem před pěti lety a nedávno jsem si na ni zase vzpomněla. A znovu jsem fascinována komplexností tohoto výtvoru :)”