Komentáře k povídkám autora/autorky: Regi

Stránky: 

Oslava

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Zaujímavé rozuzlenie, posledná veta v prvom drabble dokonalá!”

Po letech

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Je to jeden z těch hořkosladkých střípků, které Regi umí. Je mi z něho trochu smutno, ale jen trochu. Protože život je prostě takový, jaký je. A s plynoucím časem nic nezmůžeme, to je prostá realita, se kterou se musíme smířit.”

Po letech

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkné. :)”

Po letech

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Hezké:D”

Po letech

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Po letech

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Po letech

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Mile dojímavé. Miluju ty dva.”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Regi má obecně pro drabblata talent. Její minipovídky jsou mini rozsahem, ale nikoli obsahem. U některých z nich se upřímně bavím, u jiných zadumám nad poetičností textu a u poslední tiše zamačkávám slzu. Je vidět, že přemýšlí nad každým slovem každé má své místo, žádné není navíc. Tak by to jistě u drabblat mělo být. Tato série je nejdelším počinem z jejího pera, u prvních pěti mne bavilo sledovat nenápadné detektivní stopy, které čtenáři umožnily pochopit o co jde, dříve než se to povedlo Ritě. Kouzelné jsou i bonusy, které současně doplňují původních pět částí, ale každý z nich by fungoval i zcela samostatně.”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je to pár dní, co jsme řešli povahy morčat a kdo by mohli být ze světa HP(Ok, asi jsem to řešila spíš já:D)Nicméně ten pár v Regině povídce není propagován.A tohle byla má první ff:)Drabblatka bavila, musím pochvalit i fanarty od KattyV.Moc hezké, navíc Křivonožka vypadá jako můj kocour:)Díky a další podobné nápady:D”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Velmi zajímavý nápad - malý roman v drabblatech - obdivuju autorku, jak je na sebe přísná, jak dokázal uhlídat svou formu, jak dokázala vážit každé slovo. Z hlediska originality, struktury, pravopisu i stylu výborné. Postavy jsou skvělé - je neuvěřitelné, že přes minimalistický prostor jsou vykreslené, a to přesně. Přestože je to minimalistické, je to přívěh, a to logicky provázaný příběh - jako křížovka s tajenkou. Vnímám tam i něco navíc - velkou lásku k životu, z celého příběhu dýchá laskavost a odpuštění, dokonce i vůči Ritě Holoubkové - a toho jen tak někdo není schopen. Celkově to na mě působí výborně, pobavilo mě to, i lehce dojalo - všechno tak akorát. Nejvíc se mi líbil dodatek o Minervě, Regi bude vědět proč :). A abych jen nechválila, mám jednu faktografickou poznámku - v Austrálii žádné střední ošetřovatelské školy nejsou a nikdy nebyly :) Celkově to je za mě 8x5”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ty díly s Holoubkovou mě fakt pobavily. Bonusy mě zase donutili se usmívat. Hlavně ten poslední - ten je vážně krásný :) Moc povedené.”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“Ušlo”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“celkom fajn”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Lucie:

“---”

Poslední šance Rity Holoubkové

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Moc dobré a chytré. Povídka i bonusy. Celé to předchází povídce Životy v rámci rámu. Jen jsem na to narazila v opačném pořadí. A Regi píše, že chystá i volné pokračování.”

Ráno v Doupěti

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Naprosto Molly chápu :)”

Ráno v Doupěti

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ach ano, to znám taky..ten otravný ksichtík, když se dítěte ptáte zda-li má vše..a to chodí teprve do školky..:D”

Ráno v Doupěti

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já zase naprosto chápu Rona. :D”

Ráno v Doupěti

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“U Regi to považuji za jeden z méně povedených drabblů, i když je vtipný, to zase jo. :-)”

Ráno v Doupěti

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Hezké.”

Rok v Zakázaném lese

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Není to špatné, ale mám na básně poněkud jiné nároky a tohle je pěkné, ale takové nic proti ničemu.”

Rok v Zakázaném lese

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Drabble báseň jsem ještě nikdy nečetla. A je hodně dobrá.”

Rok v Zakázaném lese

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborné. Jen bych to nenazývala drabble. Jednoduše báseň. Krásná báseň.”

Rok v Zakázaném lese

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nu, kdybych třeba vycházela z premisy, že poezie tvoří obrazy, které znamenají něco jiného než to, co přímo říkají, tak tohle by se do té definice asi nevešlo. Tahle báseň maluje takový idylický přírodní obraz obydlený mytologickými stvořeními jako z řeckých bájí. Po pravdě mi to strašlivě sugeruje srovnání s Entí písní od Tolkiena, kde byl ovšem navíc (mimo obraz sadu a lesa během jednoho roku) ten příběh hledajících se entů a entek. Přesto myslím, že tohle srovnání není zcela od věci, protože ani Tolikienova poezie není poezií ve výše jmenovaném smyslu. A dle mne v tomhle srovnání Regi nedopadá špatně. Po x-té mě mile překvapuje především tím, jak skvěle (na fanfikční autorku výrazně nadprůměrně) umí Regi zacházet se slovy. A napsat drabblík jako báseň mi připadá rozhodně jako zajímavý nápad. Regi si asi ráda zadává nějaké ty překážky. :)”

Stránky: