Komentáře k povídkám autora/autorky: Perla

Chlupaté přijetí

Autor: Perla      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkná vize Severusovy budoucnosti jako pěstitele rostlin pro školu. Nápad propojit ho se Scamanderem je zajímavý (neviděla jsem filmy, takže nevím, nakolik reálný z pohledu tohohle kánonu). Žándrově je to spíš takový nástin, každá část by podrobněji rozepsaná mohla zabrat plnou kapitolu sebezpytování, trápení a pochyb. Mně to ovšem takhle stručné docela stačí.”

Chlupaté přijetí

Autor: Perla      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Je to taková jednodílná odechovka. Trochu mi nesedli postavy Mloka a Tiny, kterým v této povídce musí být přes sto let... Jinak se mi to však líbilo. Dala bych tomu tak 3,7 bodů.”

Chlupaté přijetí

Autor: Perla      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Toto dílko bylo pravděpodobně dosti limitováno soutěží, do které bylo psáno, a to se na něm neblaze podepsalo. Nápad dobrý, první dvě kapitoly zaujaly, ale všechno to šlo moc rychle, nebyl tam popsaný žádný vývoj myšlení, postojů, cítů, chování... A proto to v závěru působí dosti amatérsky, což je škoda, jelikož autorka jinak není špatná a Chlupaté přijetí, ač prvotina, mělo potenciál. Bylo by skvělé, kdyby se k tomu bývala byla vrátila a popsala více do hloubky. Zapojení Scamanderů se mi moc líbilo, přestože jsem přemýšlela nad věkem, ale usoudila jsem, že vzhledem k tomu, že se kouzelníci dožívají vysokého věku, proč ne. Škoda, ale prostě nemůžu dát více jak 2, i kdyžtak mě to dost mrzí.”

Oběť

Autor: Perla      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zajímavé, netradiční téma, dobře zpracované (i když to ani nutně nemusí být vnímané jako femslash, ten ani v textu není naznačený, jen vyplývá z tagů.)”

Osamění

Autor: Perla      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Velmi povedený snack drabblík. Sirius je přesně taková urážka podrážka.”

Polibek pro vraha

Autor: Perla      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Oceňuju rychle se střídající scény ze současnosti s krátkými vzpomínkovými pasážemi, dobře se to čte. Zápletka je klasický h/c, pro který je tahle dvojice jako dělaná.”

Polibek pro vraha

Autor: Perla      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Chvílemi to bylo opravdu tísnivé a zoufalé, tudíž vyklreslení atmosféry a pocitů se povedlo. Zároveň této dvojici podléhám čím dál víc a moc mě potěšil závěr.”

Roztříštěný svět

Autor: Perla      Jazyk: ČJ

Hell:

“Tenhle temný Harry se mi líbil. Vyvíjející vztah s Luciusem dával smysl a byl hezky zachycený. Škoda, že tam nebylo více scén s Morganou. Myslím, že by bylo fajn ukázat, až jak velký vliv na Harryho měla a kolik ho toho naučila. Takhle to působilo, jako by byla v příběhu skoro až zbytečná. Kromě toho se mi ale líbilo propojení HP více s Merlinem, na kterého se tak často odkazuje. I proto je mi líto, že tam Morgany není víc. A Harryho temnota byla parádní. Navíc to bylo moc pěkně napsané.”

Ve vlčím stínu

Autor: Perla      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zajímavá, čtivá povídka o tom, jak se Lupin přidá v první válce na stranu vlkodlaků, kterým se ji podaří vyhrát a podmanit si svět.”