Komentáře k povídkám autora/autorky: Pecka

Stránky: 

Dědictví

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Naprosto dokonalý! Dokonale se v Harrym prolíná zmijozel s nebelvírem, i když nebelvírem bývá jen ve svých "slabých" chvilkách. Ale jestli Pecka nebude přidávat rychleji, snížím jí skóre. Jó, zmijozelové jsou prostě vyděrači ;)”

Dědictví

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Salome:

“Je to skvělé – děj, psychologie postav, úžasné, perfektní. Jediné, co mě ruší, je Nev a Miona mimo přímou řeč, ale dejme tomu… Sem tam nějaká pravopisná chybka, ale v rámci tolerance. Je tam několik analogií s MoR, že to snad nemůže být náhoda. Ne, že by to vadilo, protože rozdílů je dost, zejména skvěle vykreslený Snape. Vlastně to i může být náhoda - protože téma může napadnout podobné a dva inteligentní lidé nutně musí dojít k podobným souvislostem. Je to všechno jinak a přitom nějakým záhadným způsobem stejně, a rozhodně každá věta stojí za přečtení. Je to jedna z nejlepších věcí, co jsem četla, ne-li úplně nejlepší. Pevně věřím, že Pecce bude brzy lépe, a tuto povídku dokončí. Doporučuji ji ale i nedokončenou – přestože nedokončené povídky nesnáším. Dávám 10 z pěti, ale bohužel se zobrazuje jen 5, sorry :)”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“výborná poviedka, aj keď som sa chvíľku desila toho, ako to autorka ukončí, ale nakoniec ku všetkej spokojnosti to Pecka dotiahla do idylického konca. Mám rada poviedky zahrňujúce Severusa a Harryho bez známok slashu a v tejto poviedke bol ich vzťah krásne vymyslený.”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Zbožňuji tuto povídku! Obdivuji autorku za to, jak tuto povídku napsala!!!”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Skvělá povídka - Sarkastický SS, trochu tajemný HP, George a Fred k popukání a k tomu ještě Minerva... Každý má své trápení, ale je dobře, že má kolem lidi, kteří mu s ním pomohou...”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Salome:

“Přečetla jsem jedním dechem a po větší část jsem byla z povídky nadšená. První "dějství" - kontrast mezi Harrym a Harrym, byl perfektní. Uzavření Harryho bylo pochopitelné a výborně popsané. Odpustila bych i Rona a Molly, které jsem autorce ne tak úplně uvěřila, jenže ten závěr... Příliš sladké. Najednou všechny běsy - pro které zde měli oba velmi dobré důvody -zmizely, a všichni vytvořili velkou, nádhernou rodinu... Pecka ale píše samozejmě perfektně, některé její věty by se měly zarámovat. A oceňuji výborné a naprosto originální nápady, hlavně George s Fredem. Kdybych si odmyslela ten konec, tak by to bylo na víc než na pět... Jenže on tam je, že. Ale i tak je to rozhodně velmi silné, čtivé a návykové, jako všechno od Pecky. Klade spousty otázek, na které zde sice tak úplně neodpovídá, protože jde spíše o náčrt... Možná by bylo fajn, kdyby se místo psaní mnoha kratších příběhů pustila do opravdového románu. Tomuto námětu by větší formát rozhodně sedl. A Pecka na to má. Nakonec přeci jen zvedám na pět, i když s tou malou výhradou ke konci. Jenže on stejně potěšíl, i když to něco z té povídky zabilo...”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Bumble:

“První část uchvátila, druhá pobavila :) Opět. Zase někdy se k tomu vrátím, i když už to nebude nikdy stejně nečekaný jako při prvním čtením.”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

luciana:

“Veľmi dobrá poviedka. Zápletka je zaujímavá, pre mňa nie až tak otrepaná. A dej mal po čase nejaký spád, čo slúži k dobru, keďže čitateľ zo začiatku mal pocit, že všetko je v poriadku. Dobre sa to číta. A sarkazmus u Snape nechýbal.”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“, , X"”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“pekne drsná a napínavá poviedka, v ktorej autorka uviedla niekoľko naozaj zaujímavých a originálnych myšlienok.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“božská od a po z”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Nejraději se zaměřuji na SLash, ale tahle povítky mě chytla za srdce, i když do mého oblíbeného žánru nespadá. Vztahy mezi Severusem a Harrym, které byly naprosto žalostné, mě uchvátili a ráda se k této povídce zase vrátím.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tak tohle se jen tak nevidí! Nemám slov, prostě fantastický. Líbí se mi, že Snape hned není OC, že prostě není ťuťuňuňu.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Skvělá povídka. Nedokázal sem se od ní odtrhnou do té chvíle dokud sem si jí nepřečetla. Chvílema sem myslela, že Severuse zahlušim. Každopádně jedna z top povídek.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Neimh:

“Vcucne a na konci vyplivne. Ne že bych takových povídek viděla hodně. Řádně drsné, chvílemi krvavé a chvílemi takové, že já, pomalu chladný šutr má vlhké oči. Úchvatné, geniální.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Temno, smutné, ale torchu dává naději? Moc pěkně napsný příběh. Dokonce i Lucius mne dojímal... Těším se na druhý díl.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

ranchan:

“wow... strhující povídka. Čtu povídky převážně v němčině a slash, ale tentokrát jsem si chtěla přečíst nějaký příběh... na tuto povídku jsem narazila náhodně, jinak bych o ní snad ani nevěděla. je to nádhera, krásně propracované, úplně mě to vztáhlo do příběhu a nemohla jsem přestat číst. Bylo to také o mě oblíbené dvojici jedno v jakém vztahu jsou (ale hlavně jako otec a syn) a Lucius byl taky úžasný :)”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Neinka:

“Jedna z nejlepších českých povídek, co jsem kdy četla.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

leporelo:

“Vyborna poviedka...v mnohom ma prekvapila, co sa nestava casto...predsa len pracuje sa tu z chronicky znamimi postavami, tisic krat spracovanymi kdekym a vykresat z nich nieco necakane je uz problem, ale toto dielko to dokazalo...odporucam, vrelo odporucam...cita sa to jednym dychom...k drhej casti tohto dyptichu uz zopar malych vyhrad mam, na Krev neni voda dostava plny pocet bodov...”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Ann-17:

“Temná, smutná a velice strhující povídka, která dokáže chytnout za srdce a jen tak nepustit. Lhala bych kdybych tvrdila, že mi v nějaké té části neukápla slza, Tato povídka patří mezi nejlepší povídky, které jsem, kdy četla a zanechala ve mě silný přetrvávající dojem, který jen tak lehce nezmizne.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ráda bych napsala něco halasného ve smyslu, že je to nejlepší český severitus, co znám. To je sice pravda, ovšem zároveň je to (kromě od stejné autorky rozepsaného "Nikdo není ušetřen") jediný český severitus, který znám. Tím to prohlášení ztrácí na síle :) Tak raději řeknu, že "Krev není voda" patří mezi nejvíce strhující fanfikce českého původu. Trochu jsem měla problémy uvěřit té zápletce s Dracem a tomu, jak na ni reaguje Harry, ale zato jeho sblížení s Luciusem jsem sežrala i s navijákem. (Dokonce, to, co pak kritizuju v komentáři k druhé části mi tu jako debata mezi L. a H. nevadilo. Brala jsem to, že se učí chápat hledisko toho druhého. Dokud to sám Harry nezačal žrát naplno, bylo to v pohodě.) Od 8. do 24. kapitoly jsem tuto fikci milovala jako málokterou. A to jsem si při tom myslela, že zápletky na šlechtických sídlech v HP světě moc nemusím. A ejhle ... Pomyslný klobouk dolů.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Bumble:

“Povídka, co má koule. Kolem Vánoc se k ní vždycky vracím a pokaždé mě zase dostane. Námět je vynikající, skoro mi přijde škoda utopit ho jen na fanfiction. Pecka je prostě Pecka.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nemohu jinak než plný počet, a to i přes to, že Severitus obecně nevyhledávám. Povídka je extrémně záživná a nepustí, dokud ji nepřečtete. Ta temná stránka Harryho mi v příběhu sedla jako pr*el na hrnec, a Snapeovy projevy, byť by si na mnoha místech zasloužily ráznou fyzickou konfrontaci, byly strhující. Čtení jsem si moc užila.”

Stránky: