Komentáře k povídkám autora/autorky: Nerla

Stránky: 

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Líbí se mi realisticky pojatý Snape, neromantický děj i nejedna pasáž, ze které zamrazí. :-)”

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Solidně napsané. Realistické. Výtečný Snape.”

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Snape je perfektní, Lupin také a jejich rozhovory nad skleničkou... :) Jen mi to přijde ne tak úplně dotažené, chybí tomu nějaká třešnička, nějaký skutečně podařený detail, kvůli kterému bych si tuhle povídku zapamatovala. Takhle si na ni za chvíli nevzpomenu.”

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Siriusova záhadná nepřítomnost naznačuje, že v tomto AU (co by to bylo jiného?) se patrně oběsil na trámu, a těžko se mu divit. Snape veřejně celému Řádu vypráví o svém nejnovějším ponižování ze strany Pána Zla, Voldy nenašel jiný způsob, jak si obstarat krev vlastního poskoka, než svěřit tento "náročný úkol" Snapeovi a jeho pochybným kontaktům, Molly si mlčky nechá poroučet, Brumbál nemá žádný plán, zkrátka - skutečně nádherně zachované charaktery! Snape: "Není ti něco, ó nepříteli z dětství? Stačí slovo, a jako vítr se poženu pro pomoc!" Lupin: "Já nahlas pravím, pane – jak jest ostatně mým zvykem – čistou pravdu: dím vám, že jsem sobecká svině. A kéž by má žena potratila." Samozřejmě bych mohla pokračovat každou další větou dialogu nebo pohybem postav. Bohužel i pokud jde o samu interakci obou hrdinů, celé to na mě působilo absolutně nepřirozeně, násilně a mimo všechny mísy světa. Vyprávění se potácí od ničeho k ničemu (alespoň tedy já jsem žádnou logiku nebo souvislosti nevystopovala), no a kdyby toho náhodou bylo málo, autorčin sexismus všemu nasadil korunu. :) S.L.”

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“no, tohle je tezke. na jednu stranu mi tam hodne veci vadilo, na druhou stranu jsem nemela v pulce povidky chut zavrit prohlizec, protoze se to cetlo dobre (mozna jeste casem hodnoceni zmenim:)”

Tenhle svět, tamten svět, další svět

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jedna z nejlepších, ne-li nejlepší Nerlina povídka. Možná by se dalo říci "o setkání dvou světů", ale to by znělo moc pateticky. Prostě se jedna dívka musela rozhodnout. :-)”

Tenhle svět, tamten svět, další svět

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Na mě trochu moc sci-fi. Ale za alfa omegu všech fikcí tleskám - ten se opravdu povedl. :)”

Tenhle svět, tamten svět, další svět

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Výtečné od začátku do konce. Musela být psaná velmi od srdce.”

Tenhle svět, tamten svět, další svět

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Tohle bylo geniální. Skvělý námět, skvělé zpracování. Trošičku zklamání ke konci, možná proto, že mě tenhle vnitřní boj vůbec nebere. Lepší 4”

Tenhle svět, tamten svět, další svět

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“dobrý nápad a súhlasím s Akkarrou, táto hláška sa zaradí medzi moje obľúbené ;)”

Tenhle svět, tamten svět, další svět

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Tenhle svět, tamten svět, další svět

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

larkinh:

“Zajímavý nápad”

Ve vysokém stylu

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Pěkná srandička pro pobavení obecenstva. :-)”

Ve vysokém stylu

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To byla blbost...”

Ve vysokém stylu

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-D :-D Vše se tím vysvětluje.”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vážně se mi ta povídka líbí. Originální, vtipná, tedy ne vtipná, ale však víme, a tak vůbec. :-)”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle měl být pokus o parodii nebo to bylo myšleno vážně?”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Originální, Snape je sám sebou. Dojem ze čtení kazí nezbytnost číst velice pečlivě a lehce zmatený závěr. Ovšem ta představa, ta představa! :-D”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“MALY OZNAMOVATEL: nabizim stenata z dobreho chovu, po jednom z rodicu napul ciste krve, ke kazdemu bonus samolepkove album "my little wolf" a pokud objednate do deseti minut, obdrzite jako darek sadu "young poison master".. a to se vyplati! ze byste radsi nejaky smysluplny komentar? vyborne: ted bych potrebovala, aby se mi vsechny vzpominky na tuto povidku vyparily, protoze nocni muru na toto tema opravdu, ale opravdu nechci!! nikdy vic.”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dojmy jsou rozpolcené..což mi připomnělo, že komentující by neměli psát(Vidíš, Sitaro, jak to může dopadnout, kdybys chtěla ode mne slash?:D)Tak pro úvod, tohle beru jako parodii.Začátek mne bavil, a miluji i Severuse jak je zde podaný.Jenže toho odmítaní "reality" bylo dlouhé, únavné a nezaživné.S přichazejicím koncem šla kvalita prudce dolů a u konce má mysl řvala WTF souběžně s OMG.Takže čistě za nápad a začáteční dobré zpracování za 2.”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

shadow:

“Parodie opravdu nemusím. Byla to parodie, že? Ale ono by to vyšlo na stejno pokud to tak nebylo myšleno.”

Stránky: