Komentáře k povídkám autora/autorky: Nel-ly

Afrodenzia

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“No ano, nemohu to neříct, jasně vidím ovlivněnost tématem, které tu u povídky není dostatečně v hlavičce zdůrazněno. Nicméně i kdyby bylo, nezáleželo by na tom, stejně by to dopadlo tak jak to dopadlo. To provedení je... inu není špatné, ale je to průměr.”

Afrodenzia

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nel-ly samotná předkec, který by upozorňil na zoofilii nenapsala a po zadavatelce jsem povídku editovala já, snad upozornění stačí..K povídce.Už jsem jí četla a je to takové rozpačité, ale v podstatě líbí.”

Afrodenzia

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Má přítelkyně katyka na tento kus napsala geniální veršovánku. :D Asi bych se jí měla zeptat, jestli by se o ni s námi nechtěla podělit, protože posunula povídku o několik levelů výš. :D Zajímavé je, že člověk si občas některé kvalitní věci nezapamatuje, ale tohle zřejmě jen tak nezapomenu. Abych nebyla zlá, nebylo to... strašné. :D Ale představa dívenky, která si vyjde do lesíka a při trhání květin náhodu přijde o panenství (s vlkodlakem) a pak to ohodnotí vlastně celkem kladně... :D Já se vlastně dobře bavila.”

Afrodenzia

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Až přijdou slzy

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Beze jména

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ale áno - pekné. Za toho Freda sa to oplatilo čítať. Píše sa tu, že dokončené, ale zdá sa mi, že koniec tam chýba.”

Jeho vina

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Benny:

“Opravdu pěkná povídka, která nás díky kanónu provedla vztahem Draca a Harryho od jejich seznámení.Co mi na tom vadí je celkový informativní styl.Konec se mi líbil, silnější trojka.”

Jeho vina

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Bylo to fajn, příjemné čtení.”

Jeho vina

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Moc nemám ráda ty převyprávěnky, ale konec byl fajn :-))”

Jeho vina

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Dobry, ale jednou stačilo.”

Mistrný plán

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A Dracovi zase jednou něco tak úplně nevyšlo podle plánu. :)”

Mistrný plán

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Benny:

“Zápletka mi byla jasná..a zde se ukazuje, že na konci byl Draco buď ožralej nebo ganc blbej, když nenahmatal prsa a dlouhé vlasy.”

Mistrný plán

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Mistrný plán

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“nič prekvapivé”

Mistrný plán

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-)”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo jo, Draco se zase jednou přepočítal. :)”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3-”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemná povídka.”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Milé, příjemné pocteni, Draco si trochu odporuje a konec malinko skřipe, ale harry to zachrani a jako jednohubka je to dobrá :-) lepší trojka”