Komentáře k povídkám autora/autorky: Nade

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Moc se mi líbí nachynace Luciuse. :-) Harry je v této povídce... opravdu silný, ale neudělali z něj boha, takže je to ve snesitelném stavu. Povídku čtu ráda! :-)”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Ano, 'něco' tomu chybí. Ale Nade dokázala vystavět skvělý příběh - což je při téhle délce obdivuhodné - pomalu se rozvíjející, neopakující se náměty, mělo to hlavu a patu a nic tam nebylo navíc. Postavy byly v rámci uvěřitelnosti, byly snesitelné a nebyly polobohy. Za tohle všechno 5, ale chybělo tam ono 'něco', tak lepší 4”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Cora:

“Páni, ten Lucius tady byl ale po čertech sympaťák! Představu mám o něm sice jinou, ale občas si zasnít o hrdinovi neuškodí. A mě se snilo hezky; příběh byl smysluplný, patosu prostý a akurátně vtipný (třeba podobně hláškujícího Draca mám takhle radši). Myslím, že ten náhlý plamen vášně byl ze strany Malfoye vykřesán tak trochu z vody, ale za tuhle cenu kdo by si stěžoval - erotické dusno mezi nimi bylo popsáno opravdu... dusně :). A chci do těch lázní!”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

lia:

“velmi zajímavá povídka”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Badinek:

“Nade zase nezklamala. Opět skvělá práce ráda si přečtu někdy znova.”