Komentáře k povídkám autora/autorky: Nade

Nevyhnutelné

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“...”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Téhle povídce se v podstatě nedá nic vytknout (až na to občasné nevyjasněné skloňování jmen). Lucius se po 80% svého času chová jako Lucius, Pottera jsem netoužila umučit, autorčiny originální postavy jsou vysloveně povedené a Draco je zkrátka okuzlující. Ale mě na tom prostě "něco" vadí. Nevím, možná to prostě jen není to moje....”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Benny:

“*povzdech* Vím, jsem náročná.Mám k tomu dost negativních poznatků.Prvně jsem myslela, že je to překlad, za což se omlouvám, ale v prvních kpt bylo pár zvláštních spojení.Jak poznamenali ostatní;Lucius si to zapálení pro Garryho Potěra vykřesal odkud?Plus Garry 'růžolicí se panna' Potter, který neví jak se chovat byť je dospělý jedinec.Jeho pochody k Lucině už vůbec nepobírám.Romantický Lucius a coitus už byl vrchol a zabalila jsem to ve třicaté kapitole.Myslím, že to i dočtu, ale teď to už nedám.I přes tu kritiku dám trojku.Proč?Jakékoli prznění charakteru davám víc než u Snarry.Pro romantiky a masochisty doporučuji, pro sadisty nikoli ;-) Ovšem pozituvum to má.Jdu si přečíst Malfoycest.”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“...”