Komentáře k povídkám autora/autorky: Nade

Stránky: 

Nevyhnutelné

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Zajímavá povídka - prví kapitola ve mě vyvolala teda pěkně nechutné představy, trochu mor pro lidi s živou představivostí. Sem tam postavy mimo charakter (mě to vážně nevadí) a možná kdyby to bylo delší a lépe rozpracované bylo by to ještě o lvl výše.”

Nevyhnutelné

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Lucie:

“...”

Nevyhnutelné

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle beru jako recesi. Na můj vkus nepříliš povedenou, ale dejme tomu.”

Nevyhnutelné

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“...”

Nevyhnutelné

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Nerada kritizuji, protože vím, kolik práce dá něco napsat, ale... za mě tohle bylo opravdu špatně napsané. Vůbec mi nesedl styl psaní a celé mi to přišlo... směšné. (?) Nebo to byl záměr?... Jen závěrečné odstavce byly celkem dobré. :)”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

finde:

“???”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“:)”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

sirina:

“Je to super povídka. Miluji Luciuse a jen se těším až zjistíme, jaké je jeho záměr :-)”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“takže to čo som prečítala doteraz, je úplne skvelé. Takéhoto skvelého Luciusa som vo svete FF zažila druhý krát. Zatiaľ je to plný počet bodíkov. Snáď to bude ďalej len lepšie.”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Moc se mi líbí nachynace Luciuse. :-) Harry je v této povídce... opravdu silný, ale neudělali z něj boha, takže je to ve snesitelném stavu. Povídku čtu ráda! :-)”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Miluju tuhle povídku. A narosto miluju Luciuse Malfoye v téhle povídce, (takhle sem si Malfoye vždycky představovala). Rozhodně se k ní budu vracet. Tohle se rozhodně zařadilo do mích 5 top povídek.”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Téhle povídce se v podstatě nedá nic vytknout (až na to občasné nevyjasněné skloňování jmen). Lucius se po 80% svého času chová jako Lucius, Pottera jsem netoužila umučit, autorčiny originální postavy jsou vysloveně povedené a Draco je zkrátka okuzlující. Ale mě na tom prostě "něco" vadí. Nevím, možná to prostě jen není to moje....”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Až jednou bude čas na dlouhou povídku...”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

ranchan:

“Tuto povídku řadím mezi své nejoblíbenější. Originální děj, dobře napsané a jeden z mích oblíbených párů. Líbí se mi tu charakter Luciuse.”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Ano, 'něco' tomu chybí. Ale Nade dokázala vystavět skvělý příběh - což je při téhle délce obdivuhodné - pomalu se rozvíjející, neopakující se náměty, mělo to hlavu a patu a nic tam nebylo navíc. Postavy byly v rámci uvěřitelnosti, byly snesitelné a nebyly polobohy. Za tohle všechno 5, ale chybělo tam ono 'něco', tak lepší 4”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Kirra:

“Podle mého názoru povídka, která si zaslouží být přečtena.”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

shadow:

“Já ještě nehodnotila moji oblíbenou povídku? Chtěla jsem dát 4, protože od části, kdy unesou Hermionu mě to nebaví tolik, jako předchozí části. Ale já prostě miluju zdejšího Luciuse. Povídku si určitě přečtu ještě nejednou.”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Lucie:

“...”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“jak já tuto povídku miluji! =D a jak moc chci Luciuse!!! ach... =D”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Nemůžu uvěřit, že jsem tuhle kapitolovku neobjevila dřív .... :-* je naprosto jedinečná - vrátím se .. určitě mi to nedá”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

kattyV:

“xxx”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Cora:

“Páni, ten Lucius tady byl ale po čertech sympaťák! Představu mám o něm sice jinou, ale občas si zasnít o hrdinovi neuškodí. A mě se snilo hezky; příběh byl smysluplný, patosu prostý a akurátně vtipný (třeba podobně hláškujícího Draca mám takhle radši). Myslím, že ten náhlý plamen vášně byl ze strany Malfoye vykřesán tak trochu z vody, ale za tuhle cenu kdo by si stěžoval - erotické dusno mezi nimi bylo popsáno opravdu... dusně :). A chci do těch lázní!”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

lia:

“velmi zajímavá povídka”

Stránky: