Komentáře k povídkám autora/autorky: Mysty15

Hříšné tajemství

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povidka me nejak nezaujala... nevim, jestli je to vina tohoto dilka, nebo moje (prece jenom je jeste moc brzo rano), takze planuji precist jeste jednou. zatim to ve mne zanechalo dojem ve stylu footfetish”

Hříšné tajemství

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“?”

Jen ty víš, co cítím, tak mě chyť za ruku a pojď tančit

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Benny:

“Srdce mi z toho nekrvácí.”

Nádherná

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to vážně slaďák, až trnou zuby a být to slash, tak klidně napařím nulu. Ale vzhledem k tomu, že je to fem, tak mi to až tak moc žíly netrhá. Sinam: Mě se vybavuje 'Velbloud zvaný mikrobus našich lesů.' :D”

Někde za duhou

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já si nemůžu pomoct, ale přijde mi to jako hrozná slátanina. Příběh modrého ptáčka je sice hezký, ale nějak mi tady uniká jeho smysl - to autorka potřebovala nahnat délku povídky nebo proč to tady bylo?”

Někde za duhou

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nápad dobrý. Zpracování dobré. Ale nelíbí se mi to a těžko tomu budu říkat dobrý sladký konec. Na to si moc osobně beru všechny malé Kryštofy.”

Neohlížej se

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Já se omlouvám, ale nedočetla jsem. Ano, nápad je dobrý. Zpracování ucházející. Ale s Harrym Potterem tohle nemá nic společného. Nikdy jsem kanonicky nepsala, ale tady je to na mě prostě moc.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Benny:

“Peru se s tím už dlouho a vzdávám to.Draco jako prostitut..jasně, on je úžasný obětní beránek.Ale nebaví mne si zapamatovat si ty pasáky, kurvy a zákazníky okolo.Navíc Draco má pár alter eg v hlavě.Harry Potter smíchaný s mudlovskou zápletkou..nebaví a netoužím to dočíst.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Možno 3. Čakala som viac, chcela som viac. Námet dobrý, len nezvládnutý. Preskakovala som úseky, rovno celé kapitoly. Čakala som, že či sa niečo nestane. Nestalo sa. Človek si vie domyslieť, náznaky tam boli ale bolo to pre mňa sklamaním. Strávila som deň pri čítaní tohto. Nik mi ten čas nevráti. Som sklamaná.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

shadow:

“Nelíbilo se mi to, ale určitě ne kvůli tomu, že to má se světem HP málo společného. Můj šálek to nebyl, ale naopak jsou tu zase tací, kterým se to přímo trefilo do vkusu”