Komentáře k povídkám autora/autorky: Maya

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Lucie:

“Vtipná (několikrát jsem se musela smát nahlas) i něžná povídka. Provádí čtenáře kánonem od začátku až skoro do konce. Uvidíte kánon z Dracova pohledu a v některých pozdějších kapitolách je to docela mrazivý pohled. Byť je zde Draco v jiné koleji, je to pořád on. Určitě se k tomu někdy vrátím. Je to slash, ale velmi jemný až decentní.”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Mně se to líbilo, sice souhlasím s tím, že Maya by neměla psát slash a že prvních pár kapitol bylo vážně hodně vtipných, pak to střídavě víc a míň ztrácelo náboj, ale celkově se mi to spíš líbilo. Rozhodně víc, než třeba Světlo pod vodou.”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“První asi 4 kapitoly mě neskutečně nudily a musím přiznat, že jsem i dost přeskakovala. Pak mě ale povídka pohltila, děj se rozjel a já si jí užila až do konce, který je sice velmi otevřený, ale k povídce krásně sedí. :) Doporučuji vydržet a začátkem se nějak prokousat. :D”

Řetězy

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Vtipné. A Pansy je zde skvělá! :) 4-5*”

Řetězy

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Čítala som slovenský preklad od Jimi, myslela som si, že možno prečítam aj tento, ale nechce sa mi. Príbeh je krásny. Mne sa páči:)”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“1111”

Svetlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: SJ

shadow:

“Poté, co vše jsem o této legendární autorce slyšela, jsem se moc těšila a očekávání jsem měla veliké. No a přiznám se, že jsem spíš zklamaná a občas mě to i nudilo. Slash velmi poskrovnu, bohužel :-(. Za skvělý překlad 4.”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Ann-17:

“Drarry patří mezi můj oblíbený pár takže jsem si tuhle povídku přečetla. Možná se k ní někdy vrátím, ale jinak byla celkem zajímavá.”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Cora:

“Povídka se mi dost líbila, a to i přes to, že onen důvod viníkových činů celé té detektivní zápletky, mě nepřesvědčil = zklamal. Během čtení mě opakovaně iritoval ten hovorový jazyk, jakým se vyjadřoval aristokratický Draco (ale za to originál pochopitelně nemůže), naopak mi byla sympatická takto vylíčená pospolitost Zmijozelu. A Pansy, ta se autorce vážně povedla, to je výstavní čertík z krabičky :-)”

Svetlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Nel-ly:

“četla jsem originál na ff.net a užila jsem si to... hezké, milé, chvílemi nápadité, ale zase ne až tak, že bych měla touhu se k povídce znovu vrátit 3, 5”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Tereza:

“Není to špatné, ale mě se povídka do paměti příliš nevryla. Navíc to neustálé pocitů nahoru, dolu, nahoru, dolu.. jako telenovela.. od sebe, k sobě, od sebe, k sobě. To není úplně můj šálek čaje.”

The Way We Get By (To jsme my)

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Já si nemůžu pomoct, ale i když je zde Draco prezentován jako bláznivě zamilovaný do Katie, mně prostě přišlo že to mezi ním a Harrym šíleně jiskřilo a byli prostě sladcí. Nebo ten slash vidím už všude?”

Underwater Light

Autor: Maya      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Při čtení mě to bavilo, bylo to napínavé, i když mě hrozně rozčiloval začátek s turnajem. Celou dobu jsem měla tip na zrádce, ale ukázalo se, že špatný. :-) Což je bod k dobru. Přesto všechno mám pocit, že za dva dny nebudu vědět, o čem to bylo... Ale rozhodně doporučuji.”