Komentáře k povídkám autora/autorky: Maya

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Upřímně - jsem poněkud zklamaná. :/ Je to zbytečně rozvleklé a Draco se 60% svého času chová spíš jako originální postava. Největším zklamáním je celá ta zálěžitost se špehem - ani ne tak jeho identita, jako spíš to zdůvodnění a tím pádem i vše, co tomu předcházelo. Na druhou stranu musím uznat, že si to získalo moji pozornost, že Pansy je tady opravdu neuvěřitelně skvělá a že poslední kapitoly zachraňují, co se dá. Ale i tak - podle komentářů jsem čekala podstatně víc...”

Svetlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Četla jsem to už dýl a popravdě přiznávám, že zezačátku jsem z toho byla docela nadšená, docela jsem tomu i věřila a hlavně mě to strašně bavilo. Po půlce už to ztratilo švih a glanc, takže jsem to dočetla už jen, abych to dočetla a věděla konec, ale jinak nic moc. Jo a nesmím zapomenout na rozřešení, to mi přišlo fakt docela mimo, jak to bylo zezačátku napínavý, tak nakonec docela zklamání.”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tuším, že Casiopea mi doporučovala přečíst originál nebo slovenskou verzi překladu.Dále níže čtu výčitky kvůli betareadingu.Tady se zastanu překladatelky, četlo se mi to dobře.Původem toho 'zla' je sám originál.Upřimně to ve mě nic nezanechalo.Jistě říkejte si:Kráva blbá neromantická, potřebuje jen šukačku, aby dala vysokou známku.Zklamu Vás.Co mi vadilo byly postavy-Draco mě bavil do 12té kapitoly, taková správná buznička, starající se jen o vlásky:)O Harrym vlastně nevím..neslaný, nemastný a blbý?Pořád jsem si říkala, že musí přijít zlom a začne mě to bavit.Ale byla to nuda a s každdou kapitolou jsem se modlila za konec.Ostatně mi vadila i jejich nerozhodnost a každy v tom několikrát obrátil.To jiskření mezi nimi mě nebavilo.Třešničkou skončilo i rozuzlení toho, kdo je špeh a může za všechno zlo.Ne s takovým padouchem se nesmířím.Za překlad a občasný úsměv na pár místech za tři.”

Underwater Light

Autor: Maya      Jazyk: AJ

zmije:

“Jiné věci od Mayi se mi líbí víc, tohle bylo zbytečně dlouhé a místy skoro nuda. Zatím nejslabší z toho, co jsem od ní četla.”

Underwater Light

Autor: Maya      Jazyk: AJ

Nel-ly:

“V originále to má svoje kouzlo a tak jsem u něj ráda zůstala :)”