Komentáře k povídkám autora/autorky: Maya

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Benny:

“Je to dost jiné, začínáme od začátku.Draco sice není ve Zmijozelu, ale to mu nic neupírá na charakteru:)První kapitola a zatím je to hodně vtipné.Na druhou stranu to napsala Maya..jsem opatrná.//Hm..Maya.Merline, to byla núda.Ne, první kapitola byla excelentní, pak to ztratilo náboj, humor a děj.Snad se k tomu někdy vrátím a změním náhled a nebo ne a budu opět litovat ztráty času.”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Ne, nebaví mě to. Nuda na entou.”

Řetězy

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě to nepřišlo ani tak vtipné, jako spíš šílené a poměrně trapné. Asi to měla být parodie, ale nejsem si tím úplně jistá. Každopádně je to za hranicemi mého vkusu.”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Dlouhý, delší a ještě delší!!! Kdyby povídka byla o polovinu kratší váhala bych mezi 3 až 4. Ale protože to bylo nesnesitelně dlouhý (mám ráda dlouhé povídky, ale musí mít děj a né točit se neustále, kolem jedné a té samé věci), myslela jsem, že to snad ani nedočtu. Ze vztahu Harryho a Draca jsem též nebyla zrovna unešená. Maya se určitě nezařadí mezi mé oblíbené autory slash....”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

zmije:

“Chtělo by to betareadera, který by text upravil do čitelné češtiny. Taky mi vadil hovorový nespisovný jazyk, který se k Dracovi v téhle povídce nehodí.”

The Way We Get By (To jsme my)

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

lymmet:

“...”