Komentáře k povídkám autora/autorky: Maya

Stránky: 

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Benny:

“Je to dost jiné, začínáme od začátku.Draco sice není ve Zmijozelu, ale to mu nic neupírá na charakteru:)První kapitola a zatím je to hodně vtipné.Na druhou stranu to napsala Maya..jsem opatrná.//Hm..Maya.Merline, to byla núda.Ne, první kapitola byla excelentní, pak to ztratilo náboj, humor a děj.Snad se k tomu někdy vrátím a změním náhled a nebo ne a budu opět litovat ztráty času.”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

KalamityJane:

“:-)”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Fleur Tera:

“možno”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Lucie:

“Vtipná (několikrát jsem se musela smát nahlas) i něžná povídka. Provádí čtenáře kánonem od začátku až skoro do konce. Uvidíte kánon z Dracova pohledu a v některých pozdějších kapitolách je to docela mrazivý pohled. Byť je zde Draco v jiné koleji, je to pořád on. Určitě se k tomu někdy vrátím. Je to slash, ale velmi jemný až decentní.”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Ne, nebaví mě to. Nuda na entou.”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Mně se to líbilo, sice souhlasím s tím, že Maya by neměla psát slash a že prvních pár kapitol bylo vážně hodně vtipných, pak to střídavě víc a míň ztrácelo náboj, ale celkově se mi to spíš líbilo. Rozhodně víc, než třeba Světlo pod vodou.”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“První asi 4 kapitoly mě neskutečně nudily a musím přiznat, že jsem i dost přeskakovala. Pak mě ale povídka pohltila, děj se rozjel a já si jí užila až do konce, který je sice velmi otevřený, ale k povídce krásně sedí. :) Doporučuji vydržet a začátkem se nějak prokousat. :D”

Krásný k zblázněný

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Skvělá drarry povídka!. Děj je vážně naprosto ztřeštěný, ovšem originální, humorný, neskutečně chytlavý a mezi Dracem a Harrym to neskutečně jiskří, i když si na ně dva spolu čtenář dlouho počká.”

Krásný k zblázněný

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Haluzka:

“TBR”

Řetězy

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Vtipné. A Pansy je zde skvělá! :) 4-5*”

Řetězy

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě to nepřišlo ani tak vtipné, jako spíš šílené a poměrně trapné. Asi to měla být parodie, ale nejsem si tím úplně jistá. Každopádně je to za hranicemi mého vkusu.”

Řetězy

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“..”

Řetězy

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D”

Řetězy

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“Mrau, draco..harry...v řetězech... :)”

Řetězy

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Tereza:

“...”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Heredhether:

“Co si budeme povídat, tahle bezmála 400 stránková povídka je už spíš román se vším všudy. Žánrem jde o drama/romantiku/dobrodružství/humor/občas fluff, prostě takový koktejl pro zahřátí duše :D Umí dojmout, ale i rozesmát, vystrašit i utěšit. Obvykle v povídkách Pottera nemusím, protože je to prostě jenom takovej hňup, ale tady jsem i jeho měla ráda. Citově nevyzrálej kvůli vyrůstání v přístěnku pod schody, a Malfoy zase kvůli dětství stráveném v přístěnku vystavěném z iluzí... Jeden má krizi v milostném životě, druhej závislost na kafi a nezdravou posedlost vlasy. A do toho jako vždy příšerně všímavá Hermiona, upjatej a neuvěřitelně věrně vypodobněnej Ron a moje nová tajná láska Pansy :D Snad se můj překlad bude líbit, a kdyby ne, tak originál můžu jedině doporučit ;)”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Crystal:

“V prvé chvíli jsem absolutně nechápala, jak je možné, že můžou dát stejné úkoly, ale budiž... Brumby zvládne zařídit všechno. Celkově se mi to ale velmi líbilo.”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná kapitolovka nad kterou jsem seděla několik dní. Tohle je Zmijozel podle mého a Draco tu byl bezkonkurenční - takového člověka bych řekla, že nejde jinak než milovat. První kapitoly mě moc neuchvátily, ale pak se to rozjelo a stala se z toho jedna z nejlepších kapitolovek, co jsem kdy zatím četla - ba možná i nejlepší. Byly pasáže u kterých se mi zastavovalo srdce, u kterých jsem se přihlouple usmívala, u kterých jsem měla silné nutkání pít kávu, u kterých jsem zadržovala záchvaty smíchu, ... :) Děkuji! Pro TOHLE čtu slash. Opravdu... Děkuji.”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Upřímně - jsem poněkud zklamaná. :/ Je to zbytečně rozvleklé a Draco se 60% svého času chová spíš jako originální postava. Největším zklamáním je celá ta zálěžitost se špehem - ani ne tak jeho identita, jako spíš to zdůvodnění a tím pádem i vše, co tomu předcházelo. Na druhou stranu musím uznat, že si to získalo moji pozornost, že Pansy je tady opravdu neuvěřitelně skvělá a že poslední kapitoly zachraňují, co se dá. Ale i tak - podle komentářů jsem čekala podstatně víc...”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Čítala som slovenský preklad od Jimi, myslela som si, že možno prečítam aj tento, ale nechce sa mi. Príbeh je krásny. Mne sa páči:)”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“áno! a Pansy je tu skvelá :)”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Výtečně, jsem nadšena. Draco byl tak skvěle Dracovitý, že už vždycky budu každého dalšího porovnávat zrovna s tímhle. Byl snad první, u kterého mi vztah - nebo to něco, co se tu vyvíjí - s Harrym připadal věrohodný. Ano, mezi takovýmito dvěma lidmi by to mohlo takhle fungovat, aniž by se museli strašně měnit, aniž by ztratili na zbytcích kánonovitosti. Zkrátka studie na téma "nesnesitelný spratek, do kterého je možné se za určitých okolností zamilovat". I ostatní postavy se mi zamlouvaly velice, byly velmi věrohodné bez pubertálních klišé televizních seriálů. Též mezikolejní život byl dobrý, i když nemívám ráda vyhrocené postoje ve smyslu "řekni z jaké jsi koleje a já ti řeknu do puntíku co jsi zač". Snape, byť se jen párkrát mihnul, mi připadal přesně takový, jaký měl být. Délka povídky mi vůbec nepřišla nepřiměřená (rychlostí by ztratila na věrohodnosti - a navíc se to tak skvěle četlo!), a děj i jeho rozuzlení příjemně originální. Jistě, že by se našlo pár věcí, co mi "vadilo", ale nestojí za řeč (a navíc většina toho bude spíš věc překladu). Na svou délku je to celé příjemně konzistentní (což slepě obdivuji, mně se rozutíkávají děje nejpozději ve třetí kapitole) a je tam maličko logických kopanců. Ta povídka není dechberoucí v takovém tom bolestném smyslu, ale láká číst stále dál a čte se skvěle.”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

k.y.t.k.a:

“moc pěkný”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Dlouhý, delší a ještě delší!!! Kdyby povídka byla o polovinu kratší váhala bych mezi 3 až 4. Ale protože to bylo nesnesitelně dlouhý (mám ráda dlouhé povídky, ale musí mít děj a né točit se neustále, kolem jedné a té samé věci), myslela jsem, že to snad ani nedočtu. Ze vztahu Harryho a Draca jsem též nebyla zrovna unešená. Maya se určitě nezařadí mezi mé oblíbené autory slash....”

Stránky: