Komentáře k povídkám autora/autorky: Mandragora

Stránky: 

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Válka lidi mění. I ty, kteří se snaží přežít v zavšivených podmínkách a nevěří už v jinou záchranu, než vlastními silami. Všechno se ale mění, když do cely Severuse přibude další nocležník.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Už jsem ji kdysi četla. Občas je to sice docela patetické, ale stejně se mi to líbilo. :)”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano, ano, ano!”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tahle povídka je pěkná a dokonce i přiměřeně realistická. (Následuje spoiler.) Moc se mi líbilo, že Snape neuprchl prvoplánově tak, jak se zdálo zpočátku, že se mu to povede, neboť je to přece nadčlověk a co jinému trvalo šestnáct let, on zvládne za čtrnáct měsíců. Líbila se mi Hermiona, Pastorek i Ron, Lupin mi moc neseděl do charakteru, ale co o něm z kánonu vlastně víme? Malfoy po všech stránkách pobavil.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“mela bych k tomu drobne vyhrady, ale odradilo me od nich uz jenom to, ze tuhle povidku ctu asi potreti a porad me bavi...”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“3-4*”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Řekni, kolik je na světě, kolik je takovejch měst, řekni, kdo by se vracel, všude je tisíce cest,”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dobrá, s pointou, bez typických klišé.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Benny:

“Skvělá povídka”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

T_nule:

“Drsné, ale i tak moc pěkné.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

willow:

“****”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Skvělý námět s obrovským, ovšem nevyužitým potenciálem. Povídka by si zasloužila klidně dvacet, možná i třicet kapitol a pěkně rozepsaných. Jinak to bylo ale úžasně napsané, styl se mi líbil, takže se k tomu určitě zase někdy vrátím.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Tvrdé a smutné, bezvýsledné. Přesto tomu… něco chybí.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Niektoré dni sú skrátka také, že nenávidím všetko a všetkých. Skvelé bavila som sa :D”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Nade:

“I přes tu depresi jsem se výtečně bavila.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povidku skvele vystihla ve svem komentari Nade”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Já to mám obráceně než Nade: I přes pobavení jsem z toho byla v depresi. :) Hodnocení: 4, 5”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Benny:

“Vtipné ani depresivní to pro mě není.Jsou to dojmy a pocity člověka, který už nechce být ničí loutka a touží jen po jednom zelenookem chlapci.Povedené.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Cora:

“Myslím, že pokud je člověkem drtivou většinu jeho života manipulováno (a on si je toho až moc dobře vědom), budou asi podobné myšlenkové pochody na programu dne. Konec si sama pro sebe tentokrát domýšlet nebudu, nemusel by se mi líbit. 3 - 4.”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Říká se, že mezi nenávistí a láskou je tenká hranice. Toto rozhodně není na zasmání a podle mě vlastně ani depresivní. Jsou to prostě jen zoufalé myšlenky zničeného a rozervaného člověka, přesně takové, jaké si dovedu představit, že by Severus Snape skutečně mohl mít.”

PWP for Blanch

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

PWP for Blanch

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Cha chaa :-D”

Smích

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Benny:

“Většinou nečtu něčí POV, a navíc nejsem milovník drarry...ale tohle se mi líbí.Jednak Ginny má parůžky(spíš parohy jak dvanácterák)navíc se projevuje jako typická semetrika.A ten závěr..věřím v dobrý konec(třeba jen v použití lubrikantu)”

Stránky: