Komentáře k povídkám autora/autorky: Mandragora

Stránky: 

PWP for Blanch

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Prvoplánové, i když s pokusem rozesmát mě na každém kroku. ”

PWP for Blanch

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

PWP for Blanch

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jak již napsala v komentáři ke "Zlámanému cvrčku" Adelaine - Mandragořinou specialitou je dobrá pointa. Souhlasím. Platí to i tady. 2 za začátek a 4 za pointu.”

PWP for Blanch

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

PWP for Blanch

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

willow:

“při tom dialogu před "STOP" jsem se celkem styděla ***”

Smích

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Překvapuje mě, že Potter dokázal napsat tak dlouhý dopis... :) Ale líbil se mi tady Ginnin charakter - přesně tohle si o ní myslím i já...”

Škoda slov jež nezazní

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Takova velmi slaba tri... pubertalne sladkobolne ;-)”

Škoda slov jež nezazní

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

willow:

“***”

Škoda slov jež nezazní

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Začátek je poněkud neuvěřitelný, závěr to napravuje. To míjení není špatné téma a vlastně by u delší povídky bylo hodně bolestivé (a že by se to dalo žďímat několik kapitol!), takhle osekané se to dá docela snést.”

Usmívej se

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Divím se, že to s Potterem nakonec neseklo.... :)”

Usmívej se

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Líbilo se mi to více než první díl, to je rozhodně plus. Ačkoliv by to jinak nebylo možné napsat, a tedy z toho autorka udělala účel, tahala mě za oči Harryho donebevolající prostoduchost. Zpracované ale bylo jinak téma velice dobře. Lepší průměr.”

Usmívej se

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Když člověk přečetl rána, tak to ztrácí překvapení a Harryho nevšímavost je až moc, ale jinak skvělé.”

Usmívej se

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Usmívej se

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

willow:

“***”

Usmívej se

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Cora:

“Harry, herdek, to ti vážně nic nenaznačila ani ta výměna prstenů??!”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Ano, povídka veselá byla. :)”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Nade:

“Brumbál opět v roli naprosto bezophledného manipulátora .... tektokrát opravdu komické. Ta trojice na závěr mě dostala pod stůl a taky způsob jakým Snape splnil neporušitelný slib, který dal Narcisse. :-)”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Emily:

“Jako dobrý, ale zas tak odvázaná z toho nejsem.”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Dle spodních komentů jsem čekala trochu víc, ale pár vět mě dostalo. :-) Chci dva sudy toho lektvaru a na pár minut si půjčit Severuse :-D”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Victoria:

“:D”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vtipné je to hodně, jenže (narozdíl od Nexer) nemám slabost pro humorný slash :) Ale ten průměr - to je ode mě trochu nespravedlivé. Nicméně jiné věci od Mandragory mám raději.”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“A možno i viac, ako len 3. Som natešená. :D A úplne súhlasím s Dracom. (Potty je proste blb...)”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“príjemná oddychovka”

Víno, víno, víno…

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

belldandy:

“To je tak, se songfic-ky mám potíž. Autor songfic-ku riskuje, že se mi netrefí do vkusu nejen svým literárním stylem, ale ještě svým hudebním zaměřením. - Navíc songfic-ky jsou, zřejmě pod vlivem své předlohy, většinou plné sentimentálních emocí a nějak se z nich vytrácí příběh. - I když ani tento zrovna nemiluji, oceňuji na něm, že je jiný než ostatní. Jak ve výběru písně, tak ve stylu v něm cítím ironický odstup a to ho v mých očích činí zajímavým. Já bych řekla, že je to taková hříčka, trochu nespravedlivě zde stavěná na roveň těm nejhorším povídkám.”

Stránky: