Komentáře k povídkám autora/autorky: Mandragora

|<  >|

Ani za zlámaný svrček!

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Takové typické mandragorovské, jedná-li se o oddechovou povídku :-) Není to úplně můj šálek čaje, ale je to milé, beru to s nadhledem a pobavilo mě to, zejména čekání, až pominou účinky lektvaru.”

Boží mlýny

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Jedna z těch temnějších od Mandragory. Postavu Siriuse Black moc nemusím, a jediný ship, který s ním snesu, je právě ten s Lupinem. Boží mlýny mi navíc přijdou celkem zdařilé. Líbí se mi zasazení čistě do Azkabanu a vykreslování tamních poměrů. Zde je ovšem za mě i největší problém. Azkaban totiž působí spíše jako klasická mudlovská věznice než nejobávanější kouzelnické vězení plné mozkomorů, kteří připravují člověka o rozum. Rovněž ten náhlý časový posun mě zarazil. Ovšem vztah těch dvou je fajn, líbilo se mi, že Remus mu hned nepadl kolem krku, a Siriusovo vystupování v roli anděla strážného. Našla bych nějaké výhrady k úplnému závěru, ale to je jen detail.”

Clara pacta - boni amici

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...”

Clara pacta - boni amici

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo, jo, když je hluboko do kapsy.... ;)”

Clara pacta - boni amici

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Clara pacta - boni amici

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“no... (+ bod pro me, ze jsem zvladla prelozil latinu .D)”

Clara pacta - boni amici

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

willow:

“**”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Válka lidi mění. I ty, kteří se snaží přežít v zavšivených podmínkách a nevěří už v jinou záchranu, než vlastními silami. Všechno se ale mění, když do cely Severuse přibude další nocležník.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Povídka se mi líbíla. Ale znovu ji číst nebudu. Slabá 3”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Už jsem ji kdysi četla. Občas je to sice docela patetické, ale stejně se mi to líbilo. :)”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano, ano, ano!”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

beruska:

“Smutne”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Toto dílo bylo krásné, bavilo mě ale i přesto se k němu nemám potřebu v budoucnu vrátit.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jsem ráda, že Mandragora jednou zkusila i něco delšího. :) Patří mezi mé oblibené české fikce.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tahle povídka je pěkná a dokonce i přiměřeně realistická. (Následuje spoiler.) Moc se mi líbilo, že Snape neuprchl prvoplánově tak, jak se zdálo zpočátku, že se mu to povede, neboť je to přece nadčlověk a co jinému trvalo šestnáct let, on zvládne za čtrnáct měsíců. Líbila se mi Hermiona, Pastorek i Ron, Lupin mi moc neseděl do charakteru, ale co o něm z kánonu vlastně víme? Malfoy po všech stránkách pobavil.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“navnadily mě komentáře, tak uvidíme :)”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nevim presne, jak k te povidce pristoupit. Asi tak, ze je dobra, ale byla by mnohem lepsi, kdyby byla autorka o par let starsi. Coz lze tezko ovlivnit. Takze - dobra :-)”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“mela bych k tomu drobne vyhrady, ale odradilo me od nich uz jenom to, ze tuhle povidku ctu asi potreti a porad me bavi...”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“3-4*”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Řekni, kolik je na světě, kolik je takovejch měst, řekni, kdo by se vracel, všude je tisíce cest,”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dobrá, s pointou, bez typických klišé.”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Je to docela drsná povídka, ale i když jsem ji četla už před časem, zanechala ve mně dojem... Působí realisticky a navíc má dobrý konec, co víc si přát?”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Benny:

“Skvělá povídka”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

T_nule:

“Drsné, ale i tak moc pěkné.”

|<  >|