Komentáře k povídkám autora/autorky: Majka

Stránky: 

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Pohádka, moc mne to neoslovilo.”

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“nič moc”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“A tak ja ho chapu. Jak vidim netopyra, taky ze sebe hned chrlim tu nejdojemnejsi verzi zivotopisu. 8-)”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“MEGA SPOLIER...tahle povidka mi prisla ujeta uz ve chvili, kdy snape ocuchaval potterovi lektvary s hodnocenim "ponekud slabsi, nez delal on"... dal povidka pokracuje zhruba ve stejnem duchu. na konci mame prislib pokracovani, tak jen doufam, ze to nebude jeste horsi...KONEC SPOILERU”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“pobavilo ma to”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Osobně bych si srdéčko "batmanovi" nevylívala”

Haloweenská noc a ráno

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

In my dreams

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ten druhý bod je za... eeee... asi z dobré nálady. :-D”

In my dreams

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ale jo, uplný odpad to není a dva body za to, že mám opravdu dobrou představivost:)”

In my dreams

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Rulie:

“já nevím co na to říct - tolik prostoru pro dokreslení, propracování a ... no tohle nevyšlo”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Nevím, mně se povídka v něčem líbila a v něčem absolutně ne. Hlavně jsem jí ale vůbec nevěřila. Podprůměr. ...Autorka píše zajímavě, má celkem dobré nápady, ovšem je tu "něco", kvůli čemu jejím povídkám vůbec nevěřím - reakce a chování hl. postav, spád děje a také mi to místy přijde spíš jako parodie a já se neubráním smíchu, což nevím jestli hodnotit kladně či ne.”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Cora:

“No, nevím... nemůžu říct, že by se mi to vyloženě špatně četlo, ale mám problém s věrohodností obsahu - SPOILER Voldemortova dobrovolná (!) kapitulace i smrt, změna Harryho postoje k Severusovi, kiksnutí Voldyho plánu na zachování jeho vizí, Brumbál, bez mrknutí oka přikyvující tomu, aby Harry přijal znamení KONEC SPOILERU... všechno podstatné, o co v povídce šlo, bylo příliš bezproblémové, rychlé a ne moc dobře "reálné". I přes to mě ale konec zajímal. P.S. Tímhle způsobem se Snape do žádného baráku snad ještě nedostal :-)”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

shadow:

“Místy hodně uspěchaný vývoj děje. Špatné to nebylo, ale znovu už si to asi nepřečtu.”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já tam byla taky - a nestačila zdrhat...”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“111”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“...”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Tentokrát je ten druhý bod za to, že už jsem četla horší. :-D Jsou prostě věci, které by měly zůstat v hlubinách počítače, i když je člověka hodně moc baví psát. :-)”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Je to takový... suchý.”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Je to celkem příjemné počtení. Ale já prostě nepoberu, že se jejich vztah takhle vyvinul ve dvou dnech, i když se mi pravda autorka snaží naznačit, že už byl jiný na počátku fikce. Když to čtu, mám chuť zakřičet: "Zpomalit !" :) jako v té povídce "Zpomalte všichni" od Laume. Tam to pravda bylo horší, ale tam to taky byla parodie. Tak, prosím, zpomalit a bude to fajn.”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Špatné.Nejhorší vynucený svazek, co jsem četla.První dvě kapitoly obsahující kecy zakladatelů jsem přeskočila a kdybych se netěšila na sex(Merline, cos jste ode mě očekávali?)Tak to vzdávám po třetí kapitole.Severusovy kecy byly iritující a Harry nezklamal a choval se jako debil.Obrat obou byl podivný a rychlý.Dočetla jsem až do konce a ano, sex mi troch zlepšil náladu.Ale v podstatě nic překvapujícího a zvlhčujícího:D”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“přečíst to byla vážně dřina... uděluji si za to bod!”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“poprve jsem to cetla s pisnickou a vubec se mi to nelibilo... podruhe jsem se ji tedy strategicky rozhodla vynechat - a nejak se mi to taky vubec nelibilo... (a dodatek: po precteni nazvu mi to nejdriv asociovalo uvodni znelku k ordinaci v ruzove zahrade, to me vazne vylekalo...)”

Stránky: