Komentáře k povídkám autora/autorky: Majka

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“První část je příjemná pohádka za dva body. Druhá část začíná sice poměrně slibně letaxováním Brumbálovi, ale pak už jde jen o popis sexu a absolutně neuvěřitelně podprůměrný tuctový konec, takže za nulu. Sečteno vyděleno mi tu vychází hodnocení za jedna. Škoda.”

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle nezvládnu dočíst. Potter hryzne do jablka, pak letí s hysterákem za Severusem a náhle je veškerá nevraživost a nenávist zapomenuta díky stupidnímu textu v Mladém zahrádkáři a následně vykvete láska jak z růže květ, protože Severus je takové tele, že si dobrovolně uhryzne taky... Prostě nablblý blábol.”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ó Harry - chuďátko mrňátko, nikdo ho nemá rád, nikdo ho nechce a nikdo mu nerozumí a nechápe... Z těch jeho výlevů se mi zvedá kufr. Být Snapem jdu radši zase najít Norrisku...”

Haloweenská noc

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jo, myslím, že mě nejvíc přesvědčil ten žhavý pohled netopýra. Potom taky, jak ze zdí kolem nich vyšlehli zelené paprsky - čím to je, že obecně v pravopisně jinak nezávadných povídkách v podobných pasážích bývají chyby ve shodě? A tím myslím opravdu v identických scénách - magické bouře, velká vyvrcholení, vždycky je kolem zhmotnělá a zabarvená magie. Každopádně jsem povídce ochotná dát bod právě za pravopis a za poměrně slušnou stylistiku.”

In my dreams

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

In my dreams

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Přeslazenost a závěr téměř jako z laciného romanťáku.”

In my dreams

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“titanik jsem videla dvakrat a pokazde jsem zhruba v pulce usnula... davam bod, za to, ze tady jsem to zvladla az do konce... cim vic ctu dila, do kterych je napasovan text nejake pisnicky, tim vic jsem na ne alergicka...”

In my dreams

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nemůžu se rozhodnout, jestli se mi chce nad nebohým Voldemortem a jeho 'omlouvám se' a 'je mi to líto' a vlastně nad jeho celkovým pojetím plakat nebo zvracet.”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...za co, moji mili, za co??”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Když ono je to v celku o ničem..”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Už u prvního odstavce jsem si říkala "A jéje...", u třetího odstavce a pindů o lásce jak od jezerních básníků jsem začala třískat hlavou do stolu a od té doby až do konce se nenaskytla příležitost s tím přestat...”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

shadow:

“Zvládla jsem povídku přečíst až do konce. To je asi jediné, co jsem k ní schopná napsat.”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Eeee... Hrozná písnička a podle toho vypadá i ten zbytek...”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Podobné povídky jsem psala, když mi bylo třináct, a dodnes se za ně hluboce stydím. Napsat z kontextu vytrženou patetickou scénu zvládne kdekdo. Napsat, co jí předcházelo a čím je oprávněná její existence, už je těžší...”