Komentáře k povídkám autora/autorky: Lumos

*Vzpomínky*

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“nope... věřím v hezký nápad i zpracování, a kdyby nešlo o HP, asi bych v hodnocení i přidala, ale... nope”

Milord

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

kami:

“Vôbec nič to so mnou nerobilo a takýto typ poviedky by asi mal. Z môjho pohľadu to považujem za slabé.”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Nerla:

“V zásadě by se mi chtělo říct, že je to dobrý nápad, protože jsem ještě nic podobného nečetla, jenže on je to ve skutečnosti dost špatný nápad, takže není zas až tak s podivem, že jsem ho ještě nikde nečetla. Já nevím, mě to prostě nebavilo, navíc mi vadí nelogické propojení světů bez jediného slůvka vysvětlení. Hodně váhám mezi jedním a dvěma body.”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Jo, souhlasím, belldandy. Mně se nelíbí, když se z JKR dělá hysterka. Nebylo to špatný, mně to teda nějak zvlášť nepobavilo...”

S vůní levandule

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Tato povídka dlouho leží v hlavě a protože zkouším vyřešit nějaké Deníkové resty... Během čtení této povídky jsem se stala prudce alergickou na pomlčky v textu, které se tu na malé ploše vyskytují v takovém množství, až se to dá považovat nejen za chybu stylistickou ale skoro až za chybu gramatickou. Možná by si to za nápad a konec, který sice byl trochu pateticky popsaný nicméně v něčem na snamionku neotřelí, zasloužilo známku vyšší, ale mnohé lepší povídky jsou tu hodnocené hůře. A prostě ty pomlčky mně nebetyčně štvou... no ano, tak to je, v povídce se prostě může vyskytnout něco, co člověku leze natolik na nervy, že to zkazí celí náhled na dílo.”