Komentáře k povídkám autora/autorky: Lumos

Stránky: 

Na oplátku

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Snape je tady krásně odporný, ale jinak v tom nic extra nenacházím. Atmosféra je neutěšená, za temnou ji nepovažuji. Zbytek vyjádřily ostatní čtenářky. :)”

Na oplátku

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“..”

Nekonečný boj

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Jsem zvědavá...”

Nekonečný boj

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“...”

Nekonečný boj

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Tak popis povídky teda totálně neodpovídá. Jenže ono se vlastně dost těžko popisuje, o čem to je. Ústřední postavou je asi Ginny, ovšem ne ta milá a hodná, ale pěkně temná. Právě její příběh je tím, za co má ode mě povídka 5 - vztah s Voldemortem, intrikující Draco, mučení a vraždění... Další, kdo dostává dost prostoru, jsou samozřejmě Lumosini (bože, jak se tohle skloňuje?!) oblíbení - Snape a Hermiona. Hlavně Snape je tady naprosto IC. Přes občasnou nelogičnost je to topka i proto, kolika postavám se povídka dostává pod kůži. A taky díky skvělým písničkám u každé kapitoly.”

Nekonečný boj

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Kingsley's Love:

“Bomba! A je tu můj milovaný Kingsley a je tak neuvěřitelně rozkošný, když se zamiluje :) Už se těším na další kapitolu...”

Nekonečný boj

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

mayla:

“Opäť jedna z najlepších, s temnou Ginny a bez Harryho Pottera.”

Nekonečný boj

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborná povídka, jedna z nejlepší, ne-li nejlepší, kterou jsem z české fanfiction četla. Originální zápletka, kterou samozřejmě nebudu popisovat, ale doporučuju vřele všem, aby si udělali vlastní názor. Postavy jsou načrtnutné všechny uvěřitelně, přitom ale nejsou ustrnuté - vyvíjejí se dál, vyvíjejí se však logicky, psychologicky uvěřitelně. Uvěřitelné jsou dokonce i neuvěřitelné kotrmelce. Zde více než jinde platí - kdy se vám zdá něco nelogické, znamená to, že máte nedostatek informací. Ale ty dostanete později, nebojte a čtěte.”

Nekonečný boj

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Nekonečný boj

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

bwews:

“..”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Námět se mi moc líbil, jen kdyby to nebyl drabble, ale autorka to rozepsala...”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Naopak - jako drabble je to perfektní.”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Skvělá kombinace délky a tématu, rozepsané bych to číst určitě nechtěla. A chudák holka, teda.”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Moc pěkné ... a trochu děsivé. A tak to má být. :)”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Olala, to bylo skvělý!!! Krátký, úderný, smutný... Dobře, že je to drabble. 4/5.”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Hmm... a je to dobré rozhodnutí nebo není... A zvládne být takový, jaký si teď myslí, že bude? A jestli to zvládne, bude to stát za to? Nebude pak škoda jeho samotného?”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Smutné a výstižné.”

Pohřeb

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

kami:

“Veľmi vydarené drabble.”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“:-D :-D Hodně dobré, takhle bych si to nějak představovala.”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Nerla:

“V zásadě by se mi chtělo říct, že je to dobrý nápad, protože jsem ještě nic podobného nečetla, jenže on je to ve skutečnosti dost špatný nápad, takže není zas až tak s podivem, že jsem ho ještě nikde nečetla. Já nevím, mě to prostě nebavilo, navíc mi vadí nelogické propojení světů bez jediného slůvka vysvětlení. Hodně váhám mezi jedním a dvěma body.”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No dobře ... milé a vtipné. Proč ne? :) Takový meta-text. Zas ten případ, kde když dávám trojku trpím pocitem provinilosti .. poněvadž nechci tvrdit, že je to průměr. // PS: Ovšem jako slashistka ostře nesouhlasím s prohlášením, že ve slashi je Severus OOC, jakoby v hetu byl snad IC. :D”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ha, dobře jí tak! :D /// Bell: Souhlas s tvým P.S. :)”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Memorin:

“..”

Stránky: