Komentáře k povídkám autora/autorky: Lumos

Stránky: 

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Jo, souhlasím, belldandy. Mně se nelíbí, když se z JKR dělá hysterka. Nebylo to špatný, mně to teda nějak zvlášť nepobavilo...”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

ala:

“...”

Proč musel zemřít Severus Snape?!

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Jako pravá Snamioňačka můžu jen souhlasit. :-D Prostě jedinečný nápad na zasmání”

S vůní levandule

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Ráda se vracím. Ne ke všemu a ne vždycky, ale při správné náladě nacházím v téhle povídce neodolatelné kouzlo. Dokonalá není, na to hraje autorka příliš na city. Ovšem díky slušně vystavěné zápletce a popisům je to hezká 4.”

S vůní levandule

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Salome:

“Já jsem tuhle povídku ještě nekomentovala? Ale to je chyba, velká chyba... Je výborná a zejména (nejenom) svým koncem se liší od standardních modelových klišé. Oceňuji na ní hlavně velmi dobrý jazyk, autorka má velmi čtivý styl. Jeslti je cituplná... jo, asi je, ale není přeslazená. Vlastně vůbec není sladká, voní jen tak jako ta levandule...”

S vůní levandule

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Tato povídka dlouho leží v hlavě a protože zkouším vyřešit nějaké Deníkové resty... Během čtení této povídky jsem se stala prudce alergickou na pomlčky v textu, které se tu na malé ploše vyskytují v takovém množství, až se to dá považovat nejen za chybu stylistickou ale skoro až za chybu gramatickou. Možná by si to za nápad a konec, který sice byl trochu pateticky popsaný nicméně v něčem na snamionku neotřelí, zasloužilo známku vyšší, ale mnohé lepší povídky jsou tu hodnocené hůře. A prostě ty pomlčky mně nebetyčně štvou... no ano, tak to je, v povídce se prostě může vyskytnout něco, co člověku leze natolik na nervy, že to zkazí celí náhled na dílo.”

S vůní levandule

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Zajímavý příběh, dobrý sloh.”

S vůní levandule

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

S vůní levandule

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“tak na tuhle se těším :-)”

Set fire to the rain

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

ala:

“...”

Set fire to the rain

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Co to je? Má to být o Střelence a Malfoyovi, ale v tomhle patetickém kalu jsem nenašla ani jejich vzdálené příbuzné.”

Set fire to the rain

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

larkinh:

“příběh o ničem a jen zbytečné přepisování celého znění nějaké písně”

Zvláštní, zcela náhodné setkání

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Tak v čem je to kouzlo?! Ono je to průměrné, žádný extra nápad, jen takové povídání o životě. Charaktery jsou zhruba naznačeny, a možná ani to ne. Rozhovor je občas skřípě umělinou. A přesto jsem to četla už třikrát a vím jistě, že se zase vrátím.”

Zvláštní, zcela náhodné setkání

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Salome:

“Tohle jsem už četla před časem, díky za připomenutí. A i na podruhé se mi to zdá výborné. Tolik myšlenek na tak malém prostoru... Neuvěřitelné. Varování: Není tam žádný sex, a chybí tam jakékoli naznačení vztahu mezi muži. Přes tuto úchylku dávám deset z pěti (jen se to zde nezobrazuje :(”

Zvláštní, zcela náhodné setkání

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Lucie:

“...”

Zvláštní, zcela náhodné setkání

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Nevyužitý potenciál. A že by byl! :-)”

Stránky: