Komentáře k povídkám autora/autorky: Lilithka

Stránky: 

Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to půl na půl. Některé dokonalé, některé příšerné a na zbytek si za chvíli nevzpomenu.”

Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Škoda, že to nebylo líp napsané, základ to mělo výtečný, ale pak kuchařka nějak často odbíhala, asi k televizi, čert ví, občas něco vynechala, občas přihodila špatné koření. Přesto to nepostrádá jistou působivost.”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Zajímavé dílo, které se rozhodně nedá označit jako průměrné, ale ke kterému jsem si paradoxně nedokázala vytvořit žádný vztah. Děj jako takový a chování postav byly vymyšleny tak zvláštním a netradičním stylem, že mě ani nenapadlo nedočíst, a přesto se v tuhle chvíli neumím rozhodnout, jestli je můj celkový dojem spíše kladný nebo ne. Nevím, jestli jsem kdy z nějaké povídky měla v hlavě po pocitové stránce větší guláš. Proto 3, ale vrátím se k tomu; tenhle závěr odmítám brát jako definitivní.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Hezká, precizně napsaná povídka, ale zas tak moc na mě nezapůsobila. Možná bych dal i 4*, ale vracet se k tomu nehodlám, takže dávám lepší 3*.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Kez by nebylo toho spoileru v klicovych slovech. :-(”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“rozum mi občas zostával stáť.. nápad v skutku originálny”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Mně tohle téma tlak nezvedá. Ale napsané to bylo dobře a ten konec je peckovní. Možná bych hodně změnila názor, kdyby nebylo toho spoileru v poznámce, takže jsem si dovolila ho odstranit.”

Zapovězená karkulka

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“usmívala jsem se, prostě příjemně”

Zapovězená karkulka

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Stránky: