Komentáře k povídkám autora/autorky: Lilithka

Stránky: 

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

ave:

“Neurazí, nenadchne. Ale je to krátké a má-li čtenář správnou náladu, může vzbudit úsměv.”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nejak jsem to nepobrala...”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Heh... To není smích, to je spíš podiv. Já jsem to moc nepochopila a co hůř - nesmála jsem se.”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Asi prostě nemám pochopení pro parodie”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Není to dost dlouhé, aby to člověka stihlo znechutit, takže vlastně dobrý. Líbí se mi, jak je pojatý vztah DM/RW. A vlastně - protože jsem si dopředu přečetla pairing - i vztah LM/SS, protože jsem si dopředu prohlédla i délku povídky a byla jsem nesmírně zvědavá, jak se ti dva v textu projeví. Jo, za mě průměr, který neurazí.”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Připojuji se k Adelaine;parodii nechápu.Ironii v životě použivám denně a taky jsem ji neobjevila.Sorry.”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Meera:

“Popravdě se mi to moc nelíbilo, humor nebyl humorný a i jako prodie je to hodně hodně slabé”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

palanda:

“zajimava stranka humoru ))”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Krutě nelaskavá parodie.”

Fenrir

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Chyběla mi tam nějaká pointa... líbilo by se mi zjištění, že Brumbál přišel o dva špehy. Remus by se nechal ovládnout svými instinkty, Severus opustil víru Brumbála kvůli jediné věci, která jej u něj držela, Remus. TAkto prostě nic objevného a nadprůměrného.”

Fenrir

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Není to špatné, vážně, ale něco tomu chybí - snad nějaká větší hloubka, snad nějaký detail, kvůli kterému by si člověk pamatoval.... Nevím.”

Fenrir

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tahle povídka objevila nový žánr ve slashi;soft soft non-con.Neoslovilo mne to;možná je to způsobeno stylem vyprávění.A zároveň člověk po takovém varování v úvodu čeká, že mu z mučení a připadných tělesných tekutin, bude nevolno a ve výsledku si přeje ať mučený je již osvobozen..v tomhle dílku jsem si řikala;sakra, ať to už skonči.A i přes ten konec mi prostě slza nesklouzla.”

Fenrir

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

willow:

“**”

Fenrir

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Spíš než jakýsi údajný soft non-con, což je bizarní kategorie, je to darkfic, a ve staré dobré dark!fic challenge ve Snupin Lurve Community na livejournalu by se vyjímal. Mně tyhle deprimující konce moc nenadchávají, raději bych, kdyby následoval řádný hurt/comfort. Napsané je to ovšem dobře, přiměřeně bezútěšně, aniž by čtenář propadal depresi předčasně (nebo jsem věčný optimista).”

Mladík Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Krásně napsané, ale mám pocit, že mi řada věcí v povídce uniká, protože jsem k ní zabloudila docela omylem.”

Mladík Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“jedná část z 27 polovičatě navazujícíc kapitol”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“NENÁVIDÍM TMU - po oslovení směšného a kýčovitého Sevie nebrala povídku až tak vážně (2, 8). KDYSI - ke konci to spělo do takové slovní zbytečné omáčky (2, 5). BUM BUM - zajímavé AU (3, 5). POSLEDNÍ SLŮVKO - hezké, ale vůbec se mi nelíbila poslední kýčovitá věta, celý koncept povídky tak zbořila (2, 8). NOBLESNÍ - Draco noblesní, Lucius precizní, podobné myšlenky se mě dotýkají (4). KRB – Lucius bez Draca, zlomený, ublížený, bez sebe, s kouskem duše Lilithky, to by bylo tak za čtyři, jenže ony slovní obraty, bezpodmínečně (5). POŠETILOSTI LM – krátké a výstižné pro alternativu Dracova života, (4). NOBLESNÍ II – takový ten průměr, nenadchne/neurazí, (3) = Bráno tedy naprosto do důsledku 3, 45. Ale já dám stejně 4, neboť tyto slovní vzlyky mají hloubku. :)”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Některé ano, některé ne... Hezké. :)”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Těžko hodnotit všechny dohromady, když spolu nemají nic moc společného. Ale každá se mi trochu líbila, žádná neutkvěla výrazněji. Zajimavé na tom bylo, že takto položeny za sebe, mi stále vnucovali pocit, že něco společného mít prostě musí ...”

Nenávidím tmu

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“...”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Dobře napsané a nápad skýtající spoustu dalších možností. (Dovedu si představit, jak třeba taková dvojčata Weasleyovic experimentují s opačným pohlavím.)”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Docela neobyčejně obyčejně vzrušující. Akorát to ochutnávání ehm no...”

Stránky: