Komentáře k povídkám autora/autorky: Lilithka

Stránky: 

Tacitus

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nektere mi silne pripominaji nahodne vytrzene stranky z emo denicku...”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nevěřím tomu, že by to takhle skončilo, každopádně povídka sama mě vysoce zaujala a líbila se.”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“kdysi četla, takže je načase přečíst znovu a zhodnotit po letech”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ou... Tohle vážně bolelo. Věřím, že by to takhle mohlo být a jak mi Pottera nikdy není líto, tak tentokrát se to ve mě všechno svírá.”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Škoda, že to nebylo líp napsané, základ to mělo výtečný, ale pak kuchařka nějak často odbíhala, asi k televizi, čert ví, občas něco vynechala, občas přihodila špatné koření. Přesto to nepostrádá jistou působivost.”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Mně se líbil načrtnutý svět, ale nelíbila se mi slova, jakými byl popsán. Ani tak nevadila roztříštěnost obrazů, ale sloh byl málo působivý, šlo by to napsat lépe... Oceňuji určité detaily (SPOILER - i mě mrazilo z trávení vlkodlaků - KONEC SPOILERU), líbily se mi i vztahy a náhled do mentality lidí. Jenže... hlavní tři postavy mi přišly popsané nejhůř. Molly, Ginny, Draco - všechno jasné a velmi působivé. Harry, Remus, Snape - cože? Bylo to... nevím. Mohlo to být dobré.”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Z úvodních slov jsem nabyla dojem, že tahle FF byla vědomě psána jako sled lehce roztříštěných obrazů a proto si na to nebudu stěžovat. Zdá se mi, že se z těchto střípků daří celkem úspěšně splést nějaký celkový obraz. Zřejmě v souladu s Lilithčinými preferencemi jde o obraz depresivní, pochmurný, místy až morbidní (SPOILER: třeba takové hromadné vraždění vlkodlaků - to je docela síla! :) KONEC SPOILERU). Je to obraz světa, v němž je láska vždy jednostranná, nikdo nevysloví své city, který nezná spravedlnost a má strach ze svých hrdinů. A kde nic dobře neskončí ... I když mi (jako ostatně ne poprvé u Lilithky) přijde přehnaný a nerealný (považovala bych ho spíš za surreálný), nemohla jsem odolat několika syrovým detailům (třeba Harrymu močícímu v Severusově vaně :) ). Myslím, že právě za takové motivy Lilithku miluju ...”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tohle bylo fakt dobre....”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“som z toho zmätené a uprimne sa mi to nepáčilo... bolo to nádherne napísané to utorke alebo autorovi nemožem uprieť ale proste sa mi to nepáčilo... možno to je tým dosť pochmurnym dejom (možno to tak ostatný neberiete ale mne to tak prišlo) alebo ten koncom ktorý mi prišiel proste zlý a proste nechutne useknutý a ja také konce nevyhladavam či už vo filmoch alebo knihách či príbehoch ... koniec je proste to najlepšie na príbehu... držím sa filozofie "ak príbeh nekončí šťastne tak to proste ešte nie je koniec ale iba prestávka" (moje slová, upravné) na svete je málo pekných veci a tak nemám rada takéto konce”

Triplex Gemini

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Zajímavé dílo, které se rozhodně nedá označit jako průměrné, ale ke kterému jsem si paradoxně nedokázala vytvořit žádný vztah. Děj jako takový a chování postav byly vymyšleny tak zvláštním a netradičním stylem, že mě ani nenapadlo nedočíst, a přesto se v tuhle chvíli neumím rozhodnout, jestli je můj celkový dojem spíše kladný nebo ne. Nevím, jestli jsem kdy z nějaké povídky měla v hlavě po pocitové stránce větší guláš. Proto 3, ale vrátím se k tomu; tenhle závěr odmítám brát jako definitivní.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Severus je velice pečlivý a precizní a nepřekvapí, že zvysoka kašle na to, co chtějí ostatní nebo, co se nesluší.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

assez:

“Tak nechutné, až se tomu nic jeného přiřadit nedá.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Vyrazilo mi to dech... Myslím, že nebudu mít sílů to víckrát číst, ale tato povídka má moje nejvyšší uznání :)”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ach, tu si pamatuji. Má v sobě to správné něco, na co se špatně zapomíná. A ani mě to kupodivu tak krajně neznechucuje ... příjde mi to nějak mnohem přijatelnější než ty zápletky, kde nějaký seme ukeho přepadne, spoutá, znásilní ... a pak spolu žijí šťastně až do smrti. :) Tomuhle příběhu já věřit dokážu, i když asi i proto, že mám vysokou toleranci důvěřivosti. Pro mě skoro i pětka ... / Tak jsem se rozhodla, já tu pětku dám. Česká snarry povídka, která se mi zdá do takové míry nezapomenutelná, to je mimořádný jev. Myslím, že alespoň jeden jediný člověk by měl dát nejvyšší hodnocení a když to nikdo neudělá za mě ... :)”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Nevšední povídka...”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Poslední tři věty tomu dávají úplně jiný, téměř netušený rozměr...”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Hezká, precizně napsaná povídka, ale zas tak moc na mě nezapůsobila. Možná bych dal i 4*, ale vracet se k tomu nehodlám, takže dávám lepší 3*.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Ta povídka nepatře mezi ty, co se mi příliš líbily a zaujaly. Já osobně bych tam dala něco na ten způsob, že se potom probral.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“....”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Je to nechutné, nelíbí se mi to, ale je to geniální dílo”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Nade:

“Dost morbidní, ale proč ne, všechno je možné. Bylo to tak sugestivní, že jsem to přímo vdechla. Dávám 4, i když nevím, jestli se k tomu někdy vrátím. Přece jenom mám radši své hrdiny živé.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Kez by nebylo toho spoileru v klicovych slovech. :-(”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Tohle bylo nevšední, kruté a lhostejné, podivné a zamilované. Takové autorství mám ráda.”

Stránky: