Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Jabloňový květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je to označeno jako slash, ale prvoplánově jde o het na Sareka a Amandu.Ono se od toho těžko odděluje Spirk, uvidíme jak moc toxický v tom bude;D || U Lanevry mi komentáře dělají problém.Vše co mě napadá zní jako masturbační projev nad oblíbeným autorem ;-) Klady jsou jednoznačné;het na ST v českých vodách je vzácnost.Nebo alespoň můj názor.Je to typická Lana.Humor, nápad, nevíte zda Vulkánce milovat či je vykastrovat za jejich chování, vražedný doktor McCoy a pak druhý pár;Spirk.Nakonec i ta Amanda žila ve vulkánské společnosti příliš dlouho, dle jejího rozhodnutí na konci.Teď mě omluvte, půjdu hučet do autorky ať začne psát ff na Leonarda a Sareka(slash je slash ;-) )|| Akkarra: Túdle.Postav se do řady.Tvůj Mirror!Spock a Mirror!Leonard počkají..nakonec utřem obě a bude fem!Spirk :-D”

Jabloňový květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Těším se, těším... :D /// Perfektní. Sarek a Amanda sice nejsou můj oblíbený pár, vlastně jsou mi jinak celkem lhostejní, ovšem v Lanině podání jsem si je docela zamilovala. O kvalitě spirku a Kostrova hudrování se není třeba vůbec zmiňovat. Prostě za plný počet a já si to jdu přečíst celé znova. :D / Benny: Ne, napřed doktora a Spocka. ;)”

Jabloňový květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Perfektní.”

Jabloňový květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Když jsem začala číst Jabloňový květ honily se mi hlavou dvě aluze. Výchozí situace zřejmě vědomě navazuje na mou oblíbenou TOS epizodu "Cesta na Babel". A poskytnutím náhledu do soukromí vulkánské rodiny ve mě probouzela zasuté vzpomínky na ST knížečku "Vraždy ve Vulkánské Akademii". Mám potěšující pocit, že Jabloňový květ v této společnosti obstojí. Odmyslím-li si totiž tu slashovou zápletku, která by samozřejmě projít nemohla, obstál by zbytek Květu mezi originálními scénáři se ctí. Je to už značné klišé chválit Lanevru za charaktery, ale je prostě skutečností, že - od do všeho brblajícího McCoye, přes do svých strojů zamilovaného Scottyho, po takové detaily jako je ruský přízvuk Chekova a bojový entuziasmus Sulua - jsou všichni přesně takoví jako si je pamatuji ze seriálu. Po pravdě mě u toho napadá hříšná myšlenka, že klasický Holmes nebo ST jsou Lanevře zkrátka bližší a že jen plýtvá talentem při snaze psát i HP FF. :) Vzato kolem a kolem ovšem Jabloňový květ samozřejmě není nic extrovního. Pravděpodobně nezvyklá ničí základy smýšlení o světě nebo aspoň o Star Treku. Je to prostě jen fanfiction, jak má být. Nemohu za to, že tohle dalece stačí na to, aby to byla v tuhle chvíli má nejoblíbenější česká K/S povídka. :) Což je docela ironie, když zvážím, že hlavním tématem tu měl být (a také je) vztah Amandy a Sareka.”

Odlesk západu tvého slunce

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Kde začít?Zcela první povídka na tento pár v československých vodách.Ano, Lana se opět předvedla jako průkopník a určitě ne poprvé ani naposled.A porod byl opravdu těžký a náročný.Ona sama to označila z velké části za depresivní povídku.Nesouhlasila jsem.Tedy dokud se neblížil konec a já neměla chuť zabít Doktora za jeho povahu a Sareka za jeho logické uvažování(nemluvě o autorce a provedení rituální vraždy).Škaredý skřet se špičatýma ušima :-D Připravte se na delší čtení, četla jsem verzi bez sexu(je tam, nebojte ;-))A jen ta měla 59stran ve wordu..vražedné, ale prostě Lanevra.”

Odlesk západu tvého slunce

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Už zase mě svědí ruka... V případě Vulkánců je to už skoro patologická potřeba. :D Ale bez ohledu na to, tohle bylo dokonalé. Mám pocit, že Lana je povídku od povídky lepší. Takže až příště napíše nějaký Star Trek (třeba ten zrcadlový... ;) ), tak jí asi u počítače postavím svatyni a začnu ji otevřeně uctívat. :D”

Odlesk západu tvého slunce

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Podoba

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“Jako vejce vejci”

T'nash-veh I-Chaya

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jsem za tuhle povídku odpovědná tak z 20%, takže výtky PROSÍM kvůli zoofilnímu sexu nechci slyšet ani jednu(jednoduše s tímhle argumentem běžte do prdele:D)Star Trekových nadšenců se zřejmě moc nenajde.A ti kteří by to odsuzovali s tím proč by to Spock vlastně dělal vzkazuji;Spocka nutí být pravým Vulkáncem bez citů, jenže on je jako kříženec vlastní.A také s nimi bojuje..tudíž proč je neprojevit k I-Chayovi, který ho za to neodsoudí?Pokud se vám něco nebude kromě zoofilie líbit, ráda to prodiskutuji, jinak debilní poznámky o tom, že je to zvrhlé si nechte pro sebe.Doporučuji fanart-with my soft friend.Budete se na něj dívat po tomhle jinak;D”

T'nash-veh I-Chaya

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

palanda:

“supr libilo se mi to, jeste bych si neco mozna precetla - az bude moznost .))”

Zasněžené sny

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tedy nevím co autorce přeletělo přes nos, netvrdila jsem NIKDY, že se mi povídka nelíbí.Pouze přečíst si 19stránek ve wordu, když je vám blbě trvá a pak si stěžuji:)Nicméně jsem nejoddanější sluha mého Pána a čekala jsem poslušně týden, aby mě znovu poplácal po hlavičce:DTakže to zkrátka stojí za to.”

Zasněžené sny

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Moc pěkné.”

Zasněžené sny

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Pokud Vánoce, tak v budoucnu jedině s Lanevrou. To bylo ták úžasné!”