Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Stránky: 

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“skvelé.. hoci musím priznať, že som sa vždy viac tešila z častí týkajúcich sa Nevilla a Severusa.. prečo mám vždy radšej vedlajšie páry než hlavné??”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Ze začátku romantika, pak mrazivé vystřízlivění... Špatné rozhodnutí, bolest, stud, ale vrátit už to nejde... Sirius záporák - konečně někdo vyslyšel moje prosby :)”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Čítať Lanevru je pre mňa istota hlbokých pocitov. Lanine poviedky patria medzi tie, na ktoré sa ani dlhý čas po prečítaní nezabúda.”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborné, smekám.”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Povídku jsem přečetla ještě v době, než byla celá zveřejněna, ale s komentářem jsem trpělivě vyčkala. Líbí se mi ten celkový nápad a jeho zpracování je skvělé. V hlavě mam spoustu poznámek k tomu, co bych chtěla vychválit. Ale jelikož na psaní komentářů nejsem dobrá, tak jen říkám "Skvělá práce. Jen tak dál. :-) "”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Lanevra se pomalu, ale jiste, radi k mym oblibenym autorum:)”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Tak nějak jsem si dosud od Lanevry držela odstup, mela jsem ji v hlavě v kolonce angst a temné. Ale tohle byl můj šálek kávy, vážně skvělé. Ono i klišé je občas potřeba, takže jsem si to vážně užila. Jen Lupin s tonksovou me teda rozcilovali... Hodnoceni zcela subjektivní.”

Prvně v životě

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“...”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ha há, jsem nadšena. Pořád jsem si říkala - přestaň číst už před koncem, oni jsou skvělí, tak než se to pokazí. Malfoy byl tak úžasně malfoyovitý, až by ho člověk s radostí přetáhl fíkusem, Sirius skvěle neromanticky siriusovitý a Snape snapeovitý, o Harrym, který byl úplně harryovatý nemluvě. A že je tam nějaký mpreg jsem naštěstí zjistila až při čtení. Takže i když se tahle povídka těžko stane mou srdcovkou, na to je příliš... taková, jaká je, jiné hodnocení si nezaslouží. :-)”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Musím souhlasit se Sargo. Akorát si říkám, jak se vám kruci může líbit povídka, kde nemáte rádi, tedy vyloženě máte neradi všechny postavy?! Jedině Snape se mi tam líbil, ale ten se na můj vkus až hloupě nechal nachytat. Konec se mi zdál až trochu přehnaný, ale stejně. Nikdy se k tý povídce už nevrátím, ale doporučuji přečíst.”

Tvoje blízkost mě snad umučí

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Když jsem přečetla "Ty říkáš přátelství, nemám se ptát" doufala jsem, že Lana napsala i pokračování. A hle, našla jsem ho. Skvělé. Některá pokračování prostě stojí za to.”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ďalší poklad z Lanevrinho pera. _________________________________________________________________ Zuzana”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“aneb zamilovanej Sirius a Remus idiot od zařátku do konce... :(”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Styx:

“Tohle je jedna z mých nejoblíbenějších povídek od Lany o Remusovi. Proč? Lana ho píše moc dobře. A protože je o Remusovi.”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnocení: 4-5. To bude asi docela SPOILER. To tu máme pořád příběhy velké lásky, ale co když jeden chce a druhý ne. A co když si někdo myslí, že musí ... To může vzniknout pěkně nepříjemná situace. Tohle už by si skoro zasloužilo přídomek psychologická povídka.”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Skvělá povídka a ten nápad se mi moc líbí :)”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Teď budu mrcha, ale jediný koho lituji je Sirius.(I když o litost v téhle situaci nestoji nikdo)Což neměl dělat ani Remus.Povedená povidka.”

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jsme něco za polovinou Severusovy gravidity a tipuji, že ani ne za půlkou Veritas.A tenhle komentář upravuji po 9ti měsících(patos?náhoda?)A už zatraceně dlouho vim, že tohle bude pro mě vždycky tím, co pro ostatní EK(lásko, promiň)Miluji mpreg, miluji Lanevřina Snapea a v neposlední řadě Harryho a jeho vůdcovské schopnosti, ze kterých se Severusem roztápíme společně:D Takže děkuji Lanevře k objevení mé další OTP;submisivnímu Snapeovi.”

Stránky: