Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Stránky: 

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Povinná četba pro všechny dívky! Nie tie somariny, čo máme v škole. Keby to nebolo po česky, tak si poviem, že to napísal jeden môj bývalý kamarád (alebo iný muž) - nádherná ukážka manipulácie, krôčik po krôčiku. Vážne úžasná. A mužskej logiky. Alebo charakteru? Ale rovnako ako Funík, nepatrí k mojim obľúbeným, aj keď je dobre napísaná. Ja mám rada ružové okuliare a Severusa pred nimi.”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“GwenLoguir: Jsou jeste povinny citanky? Neco takoveho by tam bylo potreba...”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Hm.Zajímavé”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“To bylo setsakra dobrý. Jsem Lanevře vděčná za její charaktery postav a to, že postavy nemyslí jen romanticky a maj chyby a nižší pudy.:)”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je zcela zbytečné psát jakýkoliv komentář, vše bylo řečeno.Snad jen...Fuj, zlobivý pejsek.Pusť tu kostičku.”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Merline.... Nevím, co mě pobavilo víc - jestli duo Lucius & Severus nebo jestli to byl Voldemortův výkřik "Prohledejte všechny hajzlíky světa!" :D”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“uzasny :D celou dobu jsem byla rozhodnuta dat trojku, ale natolik me pobavila zminka o ronovi (a taky se nezapomnelo na reguluse, och!), ze hodnoceni zvedam”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Pěkné, jen konec mi úplně nesedl. Četla jsem i lepší parodie, ale bavila jsem se. váhám mezi 3-4, ale dnes jsem se potřebovala zasmát a to tahle povídka splnila...”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“tá zmienka o Narcise ma dostala :D”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4 Bože! To je ale kravina... :) prostě "Nezáměrně tvůj" v Lanevřině podání. Bylo tam několik fenomenálních detailů. Vidím, že je většinou už zmnili ti přede mnou. Třeba ten Severus, .. co se málem netrefil do Narcissy. .:)”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“To je naprostý mentální odpad, při kterém jsem se ale fakt skvěle bavila. Geniální!”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Skvělý mentální odpad:)”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Rulie:

“tragikomedie ... ale dnes byla taková povídka třeba :D”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“...”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Celé dílko na mě působí velice úsměvně. Horší čtverka.”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“"Pottere!" :D Severus je každým coulem protivný parchant, nekoná se žádny přerod na sladkého ušáčka rozhazujícího srdíčka a kytičky na všechny strany. A když pak udělá to, co je správné (aspoň podle Pottera), tak u toho aspoň prská jak nakvašený kocour. Paráda!”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Klišovité? Ano, ale zdaleka ne až tak klišovité jako si Lanevra myslí. :) Zábavný příběh s dobře vystihnutými charaktery, což mi už přijde jako typická Lanevřina přednost. nejvíc mě to bavilo v poslední třetině. Takže jediný důvod, proč tomu nedávám čistou čtyřku je, že "Světla a stíny na Malfoy Manor", která vycházela s "Provázky" zároveň, jsem měla ještě raději. Hodnocení: 3-4”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Po přečtení kopy povídek musím říct, že jsem Lanevře vděčná za to, že její Severus je po moci toužící parchant, který má bohužel ale občas srdce.”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Pokud jsem správně počítala, v první kapitole byla 4klišé.Dál už jsem nepočítala.Ale oceňuji, že Lanevra do šesti kapitol narvala všechno co se dalo.Chudák Severus si zakladá na svém vzhledu umaštěného parchanta a Potter mu to ničí:D PS.Je škoda,že autorky už nerozebírají Severusovy krásné lokny.”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Klišé som nerozoznávala, pretože nečítam toľko snarry, aby som si ho všimla, takže prvá polovica aj kúsok sa mi veľmi páčila, ale potom to prišlo - Remus a Tonksová. Tam som mala dojem... zdalo sa mi, že narušili celú poviedku. Keď sú tam celý čas len Snape s Potterom, tak načo tam zrazu rvať iné postavy? A ešte to ukončenie, ale s tým som počítala, dúfala som síce v zázrak, ale dobre, s tým koncom som bola vlastne zmierená už vtedy, keď som si prečítala pár. Súhrnom - bolo to dávno, čo som to čítala, ale prekvapivo často si na tú poviedku spomeniem. Je to dobre napísané.”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Cora:

“Klišé neklišé, líbilo se mi to moc. Takového Snapea já mám prostě nejradši. Četlo se to náramně a třeba scénu devastace laboratoře jsem sjela 2x, tak mě uchvátila. Moc hezký a vtipný závěr.”

Stránky: