Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Stránky: 

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“...”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Salome:

“Je to rozhodně povídka, která příjemně dokreslí vánoční atmosféru, kterou tak přijemně začalo Sin City den před Štedrým dnem... Je to čtivé, originální, dobře napsané, přes všechnu šílenost věřím i postavám, že to jsou ti, jejichž jména nesou, nechutné scény jsou popisované s nadhledem a civilností, který mi připomíná zmiňovaného Tarantina... A neurčitý konec tomu dává něco víc. Jo, až na pravopis to šlo. (Doplňuji ještě dílčí hodnocení - originalita - 5, jazyk - 5, gramatika - 3, struktura - 5, logika postav - 4, logika děje - 4, přesah - 4, celkový subjektivní dojem - 4; celkově tedy lepší čtyři, i když se k tomu vracet nehodlám.”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Cora:

“Originální a výjimečné tak moc, že jsem přečetla za 15 vteřin. A to jsem, prosím pěkně, poměrně obstojný slaboch. Jen těch teorií "Jak vono to teda vlastně bylo" kdybych neměla tolik; musela jsem začít dokonce i intenzivně PŘEMÝŠLET :-) Autorka opravdu ví, jak zanechat dojem.”

Nápis

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Nápis

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“:)”

Nápis

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Milé a něžné, 3-4”

Nedosažitelnost vítězství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Lani, bylo to úchvatné a perfektní, ale toho Severuse ti neodpustím.”

Nedosažitelnost vítězství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“skutočne výborné zakončenie príbehu, len ja som tak strašne smutná a trochu sklamaná z toho, ako Lanevra uzavrela Severusov a Nevillov vzťah.. tak strašne ma to mrzí, lebo najlepší Snaville aký som kedy čítala sa skončil práve tak, ako sa skončil :/ a že práve Severusov osud sa ma skutočne hlboko dotkol, pretože si neviem predstaviť nič horšie, čo by sa mu mohlo stať.”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Mňam. :D Jako čokoláda se šlehačkou. Ono je to v podstatě takové strašně jednoduché, ale já se znám, a na dramatických psychologických povídkách bych bez ustání nevydržela. Tohle je přesně ten životabudič, který čas od času potřebuju. A i když byl začátek možná sladký a naivní až moc, ten konec to rozhodně vyvážil. Chudák Lupin. :D Úžasný Lupin. Hodný Lupin. Sedni. Haf. :D”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já nevím - poslední dobou zjišťuji, že začínám mít na Lupina nějakou averzi... Macnaira na něj! ;) Nicméně - povídka se mi líbila a jsem hodně zvědavá, jak to hodlá Lanevra rozmotat.”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sice se mi to nelíbilo tolik jako předchozí díl a začínám mít lehkou alergii na slovní spojení "mladý druh" a na rozdíl od prvního dílu mě tady Potter neskutečně sral, ale jinak je to vážně pecka. Ačkoli musím říct, že mě tady nejvíc zaujala vedlejší dějová linka Snape/Neville, takže okamžitě pádím na Jak je důležité míti Nevilla. :)”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Pro mě je Lana zkrátka jednou z hvězd českého slashového nebe a tento příběh to jen potvrzuje. Kromě hodně příjemného stylu psaní jsou tu i geniální nápady, které jsou zcela originální a zároveň perfektně sedí do kanonického světa HP. I v téhle povídce byla řada scén, u kterých jsem buď jen nadšeně zírala, nebo si mumlala, kam na to ta ženská chodí. :) Jediná výhrada (která ale není tak podstatná) se týká občasné sklouznutí do parodie. Ale jak říkám, jinak velké nadšení a spokojenost. :) 4-5”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“skvelé pokračovanie, Pottera by som síce občas prefackala, ale to patrí k jeho povahe”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Reportážní zážitky z mého čtení Lanevřina cyklu povídek. Díl třetí: Zjišťuji, že jsem si zamilovala sneville. Teda nic proti štěněcí trojce, ale sneville zápletka mě začíná bavit mnohem víc. Ovšem společně s Neznalostí začíná výchazet "Veritas" a já začínám zjišťovat, že jsem možná nikdy žádnou Lanevřinu FF neměla raději. A nádavkem zjištuji, že jsem nikdy žádnou mpreg fanfikci neměla raději. V takové konkurenci je těžké milovat "Neznalost neopřítele" stejně intenzivně. Nicméně sneville idylku sleduji s uzkostí a vědomím, že tak pěkně, jak to zatím probíhá, to nejspíš nemůže skončit. Znám Lanevru, ne? Já to věděla... Mám podobný zážitek jako Akkarra. Ona měla v předchozí části averzi ke spojení "mladý druh", já mám podobnou ke slovnímu spojení "milovaný muž". Tahle část mi (pro pořádek také několika dalším) byla věnováva. Moc pěkně děkuji! A všem hlavním postavám držím do další části pěsti. Tuším, že to budou potřebovat.”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tohle už jsem podrobně hodnotila u Lany, takže jen zopakuju, jak ji za tu facku miluju: hodně. :) Hloupost a naivitu je třeba trestat. :p S.L.”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sirius je tady tak... Prostě krysa :) Ale že to na Hermionu zahrál opravdu dokonale - ač nebelvír, nezapře, že pochází z klanu zmijozelů... :)”

Stránky: