Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Stránky: 

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“=))”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-)”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“=D 3 - 4”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“zaujímavé no nezaradí sa medzi moje obľúbené”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Prostě klasika. Dobrá klasika. :-)”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

shadow:

“Lanevra píše dobře, ale prostě to není můj šálek.”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Je to občas trochu jazykově neobratné, ale děj docela zajímavý, váhala jsem mezi 3-4, ale přece jen to není úplně můj šálek čaje...”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Za přečtení to určitě stojí, děj se mi líbil i charaktery Harryho a Snapea. Trochu horší už je to s tou češtinou a zdlouhavým vysvětlováním, i když některá přirovnání mě celkem pobavila. Lepší trojka :)”

Prvně v životě

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Drabble prikladám, lebo tému pokladám za zaujímavý fenomén vo FF. Rečnícka otázka: Prečo sa práve TOTO stalo tak rozšíreným fánonom?”

Prvně v životě

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“TU VĚC jsem v počítačové verzi vyhledávala velmi poctivě a pracně. NENÍ TAM. :-D Pouze jedna její ingredience je na začátku jedné z knih součástí Brumbálova hesla. (To jsem se docela slušně vyhnula spoileru, co? :-D) /// Jsem zhrzena. Konspirační teorie a spiknutí fanynek byla mnohem zábavnější než rozvolněnost překladu. :-)”

Prvně v životě

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-D”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to skutečně originál, nikde ani náznak jakéhokoliv klišé, špičkové charaktery a famózní závěr. Ale něco tomu prostě chybí. Přečetla jsem to a nějak mi bylo jedno, že už je konec, po celou dobu mi bylo šumák, jak to dopadne - co bude s Luciusem, co Snape... Tohle mě přes svoje mnohé kvality zkrátka nechytlo. :(”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

shadow:

“Já prostě ráda ty kýče s happy zakončením. Takže Lanevra není nic pro mě. Jednou jsem to přečíst zvládla, ale víckrát už určitě ne. Je pro mě těžké proto hodnotit. Povídka se mi prostě nelíbí, takže nula, ale autorka píše dobře, tak kompromis 3.”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ta povídka se mi sice nelíbila, ale nemůžu jí upřít, že mě fascinovala. Byla jsem unešená především z charakterů - Snape vůbec nebyl ffácký a rickmanovitý, Malfoy byl tak strašně necitlivý, jak se takřka nikomu nepodaří napsat, Black byl takový, jakého si ho člověk představí, pokud se nad kanonickou postavou aspoň trochu zamyslí. Ne, jenom Potter mě nezaujal, nevěřila jsem mu jeho charakter a především vrtoch, který vedl k celé zápletce. Líbil se mi Harryho konec z epilogu. A obecně mi epilog nepřišel moc přínosný, ale nic nezkazil. A absolutní absence patosu a romantiky byla skutečně fascinující, ano, opakuji se. Ale vážně se mi to nelíbilo, to si nerozmyslím. Ale bylo to napsané skvěle. Jak se má něco takového hodnotit? Za přečtení to rozhodně stojí.”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“...”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Kedysi ma tá poviedka zaujala a až dnes som zistila, kto je autorom. (Čo nie je u mňa ničím zvláštnym, vzhľadom na to, že ja autorov a názvy poviedok zväčša/vôbec neregistrujem).”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Snad mě Lanevra neukamenuje, když řeknu, že v tomhle stylu už nepíše a chtěla tuhle povídku smazat(nebo ji obětovat na malý experiment, který se nekonal..nebo možná se odehraje neplánováně?:D)Nemyslím, že je to bůhví jak strašné dílko a na tohle téma jich příliš v českých vodách není..není to škoda?Sorry, znáte mě, já vždy propaguji nezvyklé sexuální praktiky:D”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ta poslední věta mě dostala. :)”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Není to můj oblíbený pár, čili mi tohle zobrazení vztahu naprosto vyhovuje. :-) (A škoda těch přechodníků, v takhle krátké věci bijí do očí.)”

Stránky: