Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

|< 10 11  >|

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jak mam normalne remuse rada, tak tady bych mu dala par facek... pisnicka odporna, povidka skvela”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Celá povídka mi přijde až příliš smutná vzhledem k jedné z postav.”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Remus je idiot, co víc říct... Jinak zajímavá povídka.”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnocení: 4-5. To bude asi docela SPOILER. To tu máme pořád příběhy velké lásky, ale co když jeden chce a druhý ne. A co když si někdo myslí, že musí ... To může vzniknout pěkně nepříjemná situace. Tohle už by si skoro zasloužilo přídomek psychologická povídka.”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nevím, jestli přímo použít slovo "realistické", ale rozhodně realističtější, než 90% veškerého slashe. Tak a ne jinak to dopadá, když je člověk blbej a přemýšlí za tři rohy, až nedomyslí. :-)”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Skvělá povídka a ten nápad se mi moc líbí :)”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Teď budu mrcha, ale jediný koho lituji je Sirius.(I když o litost v téhle situaci nestoji nikdo)Což neměl dělat ani Remus.Povedená povidka.”

Ty říkáš přátelství, nemám se ptát

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Výborné, Remus je blbec a Sirius taktéž. Je mi líto obou.”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Kedysi ma tá poviedka zaujala a až dnes som zistila, kto je autorom. (Čo nie je u mňa ničím zvláštnym, vzhľadom na to, že ja autorov a názvy poviedok zväčša/vôbec neregistrujem).”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Snad mě Lanevra neukamenuje, když řeknu, že v tomhle stylu už nepíše a chtěla tuhle povídku smazat(nebo ji obětovat na malý experiment, který se nekonal..nebo možná se odehraje neplánováně?:D)Nemyslím, že je to bůhví jak strašné dílko a na tohle téma jich příliš v českých vodách není..není to škoda?Sorry, znáte mě, já vždy propaguji nezvyklé sexuální praktiky:D”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ta poslední věta mě dostala. :)”

Ve svitu svící

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Není to můj oblíbený pár, čili mi tohle zobrazení vztahu naprosto vyhovuje. :-) (A škoda těch přechodníků, v takhle krátké věci bijí do očí.)”

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Moc se těším.”

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ksakru, nevšimla jsem si, že nedopsáno. A zrovna jsem se do toho tak dostala! :-D Sím tě, ne moc sladce jo, to pokračování, jooo? Tak jako hezky, ale přiměřeně. :-D”

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jak znám Lanevru, tak se osobně ani tak nebojím něčeho sladkého jako spíš toho, že přijde sarkastický cynický konec, ve kterém skončí polovina postav v hrobě a druhá v blázinci. Ale u Veritas přeci jen doufám v pozitivnější konec, poněvadž dětem se takové věci přeci nedělají. :)”

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jsme něco za polovinou Severusovy gravidity a tipuji, že ani ne za půlkou Veritas.A tenhle komentář upravuji po 9ti měsících(patos?náhoda?)A už zatraceně dlouho vim, že tohle bude pro mě vždycky tím, co pro ostatní EK(lásko, promiň)Miluji mpreg, miluji Lanevřina Snapea a v neposlední řadě Harryho a jeho vůdcovské schopnosti, ze kterých se Severusem roztápíme společně:D Takže děkuji Lanevře k objevení mé další OTP;submisivnímu Snapeovi.”

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Tehotný...”

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Veritas

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

assez:

“-muhaha-”

|< 10 11  >|