Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

|< 10 11  >|

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Ze začátku romantika, pak mrazivé vystřízlivění... Špatné rozhodnutí, bolest, stud, ale vrátit už to nejde... Sirius záporák - konečně někdo vyslyšel moje prosby :)”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tohle už jsem podrobně hodnotila u Lany, takže jen zopakuju, jak ji za tu facku miluju: hodně. :) Hloupost a naivitu je třeba trestat. :p S.L.”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Čítať Lanevru je pre mňa istota hlbokých pocitov. Lanine poviedky patria medzi tie, na ktoré sa ani dlhý čas po prečítaní nezabúda.”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sirius je tady tak... Prostě krysa :) Ale že to na Hermionu zahrál opravdu dokonale - ač nebelvír, nezapře, že pochází z klanu zmijozelů... :)”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Povinná četba pro všechny dívky! Nie tie somariny, čo máme v škole. Keby to nebolo po česky, tak si poviem, že to napísal jeden môj bývalý kamarád (alebo iný muž) - nádherná ukážka manipulácie, krôčik po krôčiku. Vážne úžasná. A mužskej logiky. Alebo charakteru? Ale rovnako ako Funík, nepatrí k mojim obľúbeným, aj keď je dobre napísaná. Ja mám rada ružové okuliare a Severusa pred nimi.”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“...”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“GwenLoguir: Jsou jeste povinny citanky? Neco takoveho by tam bylo potreba...”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Licona:

“...”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Hm.Zajímavé”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“To bylo setsakra dobrý. Jsem Lanevře vděčná za její charaktery postav a to, že postavy nemyslí jen romanticky a maj chyby a nižší pudy.:)”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Zjistila jsem, že to nejsem schopná hodnotit, protože mě to celé hrozně popouzí :-D Což je vlastně plus a znamená to, že se autorka výtečně trefila :-D Ale zároveň je to až moc přímočaré a jednoduché a prostě... a vůbec. :-)”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je zcela zbytečné psát jakýkoliv komentář, vše bylo řečeno.Snad jen...Fuj, zlobivý pejsek.Pusť tu kostičku.”

Praskání krbu

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborné, smekám.”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Tohle je rozhodně povídka pro ty co mají rádi parodie a neuvěrilně nemožný konce.”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Merline.... Nevím, co mě pobavilo víc - jestli duo Lucius & Severus nebo jestli to byl Voldemortův výkřik "Prohledejte všechny hajzlíky světa!" :D”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“uzasny :D celou dobu jsem byla rozhodnuta dat trojku, ale natolik me pobavila zminka o ronovi (a taky se nezapomnelo na reguluse, och!), ze hodnoceni zvedam”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Pěkné, jen konec mi úplně nesedl. Četla jsem i lepší parodie, ale bavila jsem se. váhám mezi 3-4, ale dnes jsem se potřebovala zasmát a to tahle povídka splnila...”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“=))”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-)”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“tá zmienka o Narcise ma dostala :D”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4 Bože! To je ale kravina... :) prostě "Nezáměrně tvůj" v Lanevřině podání. Bylo tam několik fenomenálních detailů. Vidím, že je většinou už zmnili ti přede mnou. Třeba ten Severus, .. co se málem netrefil do Narcissy. .:)”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“To je naprostý mentální odpad, při kterém jsem se ale fakt skvěle bavila. Geniální!”

Problém lorda Voldemorta

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“S mentálním odpadem souhlasím, ovšem celou dobu jsem to četla s nevěřícným výrazem ve tváři a nechápala, co na tom ostatní mají. Na ztřeštěné parodie jsem nikdy zvlášť nebyla a tahle povídka to rozhodně nezměnila.”

|< 10 11  >|