Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

|< 10 11  >|

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Mňam. :D Jako čokoláda se šlehačkou. Ono je to v podstatě takové strašně jednoduché, ale já se znám, a na dramatických psychologických povídkách bych bez ustání nevydržela. Tohle je přesně ten životabudič, který čas od času potřebuju. A i když byl začátek možná sladký a naivní až moc, ten konec to rozhodně vyvážil. Chudák Lupin. :D Úžasný Lupin. Hodný Lupin. Sedni. Haf. :D”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já nevím - poslední dobou zjišťuji, že začínám mít na Lupina nějakou averzi... Macnaira na něj! ;) Nicméně - povídka se mi líbila a jsem hodně zvědavá, jak to hodlá Lanevra rozmotat.”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

shadow:

“-”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“:-)”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Lucie:

“...”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Ako celok je to rozhodne veľmi podarené. Niektoré momenty mi vadili, pri niektorých som zas takmer vrnela blahom :) Cedrik ako ústredná postava mi moc nesedí, no ďakujem mu, lebo bez neho by táto poviedka nebola a ani jej pokračovania, ktoré sú podľa mňa lepšie ako prvý diel.”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“...”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Reportážní zážitky z mého čtení Lanevřina cyklu povídek. Díl druhý: Společně s touhle částí sice vychází "Jak důležité je mýti Nevilla", nicméně pozoruji, že já víc upřednostňuji vrčícího Remuse před roztomile nešikovným Nevillem. Remusova složitá dilemata, když musí volit mezi svými druhy, mě dostávají, kam mají. I když se chová jako podvodník, tak s ním hrozně soucítím. Stále platí, že mě Lanevra přiměla číst i věci, ke kterým neiklinuji. Zčistajasna miluji harrimus (pár Harry/Remus) a minimálně toleruji trojky. Ke konci dílu mi začíná sneville přídatná povídka natolik splývát s Nerozhodností lásky, že nevím, kterou FF zrovna čtu. A možná konečně začínám chápat, co ostatní na tom snevillu vidí ... Každopádně je tohle můj dosud nejoblíbenější díl.”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Sice se mi to nelíbilo tolik jako předchozí díl a začínám mít lehkou alergii na slovní spojení "mladý druh" a na rozdíl od prvního dílu mě tady Potter neskutečně sral, ale jinak je to vážně pecka. Ačkoli musím říct, že mě tady nejvíc zaujala vedlejší dějová linka Snape/Neville, takže okamžitě pádím na Jak je důležité míti Nevilla. :)”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“paradni:) sice jsem to zacala cist az kvuli soubeznemu pribehu, ale... och! (jinak souhlas s Akkarrou, chvilema jsem mela sto chuti Pottera zabit :D)”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Pro mě je Lana zkrátka jednou z hvězd českého slashového nebe a tento příběh to jen potvrzuje. Kromě hodně příjemného stylu psaní jsou tu i geniální nápady, které jsou zcela originální a zároveň perfektně sedí do kanonického světa HP. I v téhle povídce byla řada scén, u kterých jsem buď jen nadšeně zírala, nebo si mumlala, kam na to ta ženská chodí. :) Jediná výhrada (která ale není tak podstatná) se týká občasné sklouznutí do parodie. Ale jak říkám, jinak velké nadšení a spokojenost. :) 4-5”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“skvelé pokračovanie, Pottera by som síce občas prefackala, ale to patrí k jeho povahe”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“...”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Reportážní zážitky z mého čtení Lanevřina cyklu povídek. Díl třetí: Zjišťuji, že jsem si zamilovala sneville. Teda nic proti štěněcí trojce, ale sneville zápletka mě začíná bavit mnohem víc. Ovšem společně s Neznalostí začíná výchazet "Veritas" a já začínám zjišťovat, že jsem možná nikdy žádnou Lanevřinu FF neměla raději. A nádavkem zjištuji, že jsem nikdy žádnou mpreg fanfikci neměla raději. V takové konkurenci je těžké milovat "Neznalost neopřítele" stejně intenzivně. Nicméně sneville idylku sleduji s uzkostí a vědomím, že tak pěkně, jak to zatím probíhá, to nejspíš nemůže skončit. Znám Lanevru, ne? Já to věděla... Mám podobný zážitek jako Akkarra. Ona měla v předchozí části averzi ke spojení "mladý druh", já mám podobnou ke slovnímu spojení "milovaný muž". Tahle část mi (pro pořádek také několika dalším) byla věnováva. Moc pěkně děkuji! A všem hlavním postavám držím do další části pěsti. Tuším, že to budou potřebovat.”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle byla jízda. Lupin s Potterem mě tady teda neskonale srali, ale Snape s Nevillem to krásně vyrovnávali. Jsem opravdu zvědavá, co přinese poslední část a strašně se na to těším. Lana prostě umí. :)”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“skvelé.. hoci musím priznať, že som sa vždy viac tešila z častí týkajúcich sa Nevilla a Severusa.. prečo mám vždy radšej vedlajšie páry než hlavné??”

|< 10 11  >|