Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

|< 10 11  >|

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Túto mám rada, je fajn. :)”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“...”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A Potter, patřičně vyzbrojený zachráncovským komplexem, se skutečně vydá promluvit Dracovi do dušičky, aby ho zachránil. Následuje jeho vyhazov- jako psycholog se fakt neosvědčil - a záchrané mise se ujímá Sirius Black. A pěkně po svém... ;) Najdou se věci, které by se daly vytknout, ale k čertu s nimi! Sirius a Draco k sobě pod Laninou taktovkou tak perfektně sedí, že mě mrzí, že toho s nimi nenapsala víc.”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“První třetina, dvě třetiny osazenstva na sračky(ten třetí se na teptve chystá)Výlet do domů neřesti;Potter je opravdu ružolící se blbeček, Sirius nezklamal:D Sex nekomentuju, čučíme na stejné pornofilmy.Ale Lani, ten konec..po dvou letech agorafobie nevyvedeš člověka jen tak ven z bezpečí.(Sorry, ale na logice si zakládám)3-4.//Lanevra mi po mailu vyhrožuje fyzickým napadením(nakopáním prdele)Kdybych se neozývala, volejte prosím policii.”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi zaujímavá dvojica. Zranený ustrašený Draco posadnutý sexom... alebo ani nie posadnutý ale krátiaci si dva roky v izolácii? Som rada, že to Sirius nevzdal a dokázal Draca presvedčiť na ten prvý krok von, ale stále mám pocit, že sa mu po chvíli vytrhol a utiekol späť do svojho "bezpečia" Páčilo sa mi ale rada by som si prečítala ako sa darila Siriusovi ďalšia terapia. Snáď to nevzdal.”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Memorin:

“...”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Skvěle napsané, docela často se k tomu vracím a vracet budu.”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Malá myš:

“Tak tohle si Draco opravdu nezasloužil, taková čistá, nezkažená nevinná duše, tolik výjimečná a ojedinělá, jakou se nikdo jiný pochlubit nemůže. Škoda že není takových lidí jako je on více, možná by svět pak nebyl tak zkaženým místem... Krom toho, on je demisexuál a takový člověk by za boha takových věcí o kterých je tu psáno, nebyl schopný, vlastně by ho to ani ve snu nenapadlo. Draco je člověk, kterému jde o čistou lásku, city a emoce, než o sexuální život. Navíc, on by nevěděl, co jsou to drogy, to je čistě mudlovská záležitost a mudlovský styl "zábavy". On je jiný a má jiné zájmy a jiné smýšlení, než většina lidí. I kdyby se o drogách dozvěděl, nezajímaly by ho. Mu jde v životě o úplně odlišné věci, než o takové povrchní pitomosti které dělají mudlové, kteří neví co jiného by mohli tak dělat (chlastat, sexovat, fetovat). A kromě tohototo, on svou rodinu miluje nadevše a nebyl by schopný, je opustit. Nojo, ale koho to zajímá, nikomu na Dracovi doopravdy nezáleží, nikdo jej skutečně nemiluje, lidé si jej chtějí představovat dle svého a přetvořit si ho dle obrazu svého. Ale proč? Proč někoho tak moc jedinečného, měnit? To jaký Draco je, ho dělá naprosto výjimečným. Nač si jej představovat jiného, než jaký je? Nač měnit celou jeho osobnost? To už pak není on. Jsem hrdá na to, že ho miluji takového jaký je a nepotřebuji o něm fantazírovat a dělat z něj úplně jiného člověka... Je mi Draca tak líto, každý ho chce mít dle obrazu svého, i jeho vlastní rodiče ho nebrali takového, jaký prostě byl. Je to smutné, jak si jej každý mění, přetváří. Nikdo nevidí, jak moc úžasnou osobnost má. Nebo spíš, nikdo to nechce vidět... Tohle si Draco opravdu nezaslouží. Není žádnou hračkou, aby si s ním každý dělal co chce a měnil ho, ničil ho.”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Budu upřimná v odůvodnění svého hodnocení. Existuje jistá míra, ve které je možné jiný komentář považovat za jiný názor. Pak existuje taková míra, že si jeden říká, že hloupost je prostě třeba vyrovnávat. Posuzovat fanfiction podle míry svého osobního zranění, že má oblíbená postava trpí víc než si zaslouží, je dle mého ta druhá eventualita. Jinak, Draco je samozřejmě kanonicky mizera, který klidně svede vlastní chybu na druhého jen když si zachrání vlastní zadek. Ale to - samozřejmě - nemá zásadní vliv na fakt, co se mu můžu nebo nemůže ve fiktivním příběhu stát. A jestli mu chce někdo jeho charakterní profil vylepšit tím, že ho nechá osvobodit se od vlivu jeho aristokratické smrtijedské rodiny, té party pozérských povýšenců, já nejsem úplně proti. Taky teda vycházím z představy, že kouzelníci to mají ve věcech jako alkohol a spol. úplně stejně jako mudlové. Informace, že nepijí alkohol, by pro mě byla naprostá novinka. A jestli nemají nikdy sex, tak jsem přehlédla, že používají kouzla i k rozmnožování. I když možná je to jako v Monty Pythonově Smyslu života, že tam mají postavy sex JEN když plodí děti. Upřimně, tohle není má oblíbená od Lanevry, ale mám pocit, že i tak si zaslouží být hodnocena z nějakých rozumných pozic, takže dá-li někdo bezhlavě odpad, tak snad já může dát pět a pořád se ve výslednici ocitneme stěží na neutrálních třech, takže dle mého je to fér.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Šmarja uáá. Jestli to bylo za života Pobertů, měl by tam být James v podobě jelena, aby pomohl udržet Siriovi vlkodlaka mimo. Jestli to bylo po jejich smrti, neměl Sirius žádný důvod se ochomýtat poblíž. Jestli si chtěla autorka zkusit popsat sex dvou zvířat s lidským rozumem, budiž jí přáno, popis se jí dejme tomu povedl. Mně tam ale příběh dost chyběl a s emocemi jsem se nedokázala ztotožnit.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...celkove mam z teto povidky podobny dojem jako ze spatne sestavenych puzzli...”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Líbí se mi zejména, že jednou taky Lupin není ten dole.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chudák Sirius. Tohle mu teda nezávidím...”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Rozhodně tam bylo i pár věcí, které se mi líbily, ale..... hmm, tak si to shrňme. Je fér vědomě někoho stavět do situace, ve které nedokáže ovlivnit, co "spáchá", a pak ze sebe dělat mučedníka? Kňourání takových jedinců mě opravdu nedojímá. Taky nesnáším, když se rozmazává hranice mezi "chci" a "nechci", protože ta přinejmenším v hlavě bývá krišťálově jasná, dle mého skromného soudu - "rozpolcený" může být člověk tak při nějakém teoretizování o věci, kterou si neumí pořádně představit, ale jakmile dojde na lámání chleba... i když tady jde daleko víc o bod 1, protože troufám si říct, že její Sirius možná v hlavě jasno má, jenom autorka v tom (nechtě?) občas dělá trošku zmatek. :) // BELL: Bleh, omlouvám se. To jsem přepískla. :( S.L.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nevím, jestli se ještě někdy zmůžu na normální komentář, zvlášť když teď povídka už není k dispozici. Uvidíme ... SL: To je v pohodě. Už z mé reakce bylo asi jasné, že se mi zdálo, že máš docela pravdu.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Páči sa mi to niečo surové a nezvratné. Nepremýšľala som nad tým, že prečo tomu nezabránia, prežívala som ten daný moment a posledná veta to celé trochu zmiernila. Nemám pocit, že by som mala niekoho ľutovať alebo niekomu odpúšťať. Myslím, že tento príbeh sa nesnaží vnuknúť ľútosť. Skrátka sa to stalo a bolo to príjemne surové.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Dobře napsané, i když souhlasím s tím, co tu zaznělo, a to že nějaké "chci - nechci" má člověk jasno. Jen nevím, jestli mám záchvěv realističnosti, ale vlastně je to hrozně absurdní. Nelogické. Prostě - jen sérií skutečně špatného plánování může dojít na něco takového. :-D”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Jak to taky tak čtu a ne že bych chtěla někoho napadat to ne, ale nedá mi to, abych nenapsala svůj dojem a názor. Upřímně nechápu, co někomu na tom nepřijde logického. Mě se povídka líbí a je stejně tak dobrá jako ostatní autorčiny povídky. To že se někdo neumí rozhodnout a je rozpolcen, v tomto případě mezi tím vyhnout se takovýmto situacím a tím je vyhledávat, vědomě se jim vystavit, protože něco na tom je mu příjemné, není nic nového. Jsou situace kdy se člověk neumí rozhodnout pro buď a nebo. Mám trošku dojem, že moje vnímání fanfiction je asi někde trošku jinde než u ostatních, protože nevidím nejmenší důvod proč by Sirius a Remus nemohli být během některých z úplňků venku v Bradavicích sami. O tom to přeci jen trošku si postavy tak říkajíc přiohýbat, aby zapadly do představy a povídky, protože kdyby to tak nebylo tak mám dojem, že by nezbyly téměř žádné povídky. Možná se pletu, ale každopádně nevidím nejmenší důvod nelogičnosti jak v chování, v pocitech tak i v ději a povídka se mi líbí. Plný počet nedávám jen proto, že na tento pár moc nejsem, ale nevadilo by mi se k ní časem zase jednou vrátit.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Nemůžu se na tuto povídku dostat. Nevíte jestli je vložená ještě někde na jiných stránkách?”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Chybí tam ten sex. :-) A líbilo se mi, jak Šedohřbet tvrdě přišel o iluze, hajzl jeden.”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“myslim že Malfoyovi se stejně jednou dostane, co si zaslouží... a Snape bude mít taky velmi zajímavou roli ;)”

|< 10 11  >|