Komentáře k povídkám autora/autorky: KalamityJane

Stránky: 

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ano, taky v tom jedu ... :)”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Skvělá, promyšlená povídka! Jen Harry se občas choval dosti nelogicky a "nepotterovsky".”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Regi:

“S velkými pauzami stále čtu a líbí se mi to. Po dočtení doplním výsledné dojmy.”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Lucie:

“...”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“podľa komentárov som očakávala trochu viac, ale nestalo sa... klasický námet, klasické spracovanie.. skutočne viac ako priemer dať nemôžem”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

shadow:

“Tak, kniha přelouskána (i když zbývá ještě epilog). Myslím, že se to KJ povedlo. K mé potěše neměla v povídce potřebu nechat Harryho stát se obětí sexuálního nebo psychického týrání, a ani z něj neudělala nadčaroděje, který by ve chvíli, kdy se dozví, co před ním Severus dlouho tají, nad tím jen mávl rukou a řekl „V pohodě, jdu do toho“, ale potřebuje čas, aby se s tím srovnal. Na druhou stranu musím říct, že najednou někde od 24. kapitoly jsem se už nemohla dočkat konce a nasadila jsem rychločetbu. I vztah mezi Harrym a Severusem mi do chvíle, kdy mezi nimi panovalo přátelsko-nepřátelské napětí přišel líp popsaný, zábavnější. Když už mezi nimi konečně bylo něco víc, i když tam jejich vzájemné pocity byly popsány, já jsem to tam prostě moc necítila (lásku, jiskření, vášeň,...). Ale zas oceňuji, že nežvatlali jak ženy trpící vážnou hormonální nerovnováhou. Každopádně jsem moc ráda, že takovéto příběhy pořád ještě někdo píše. Děkuju. //Tak jsem dočetla i epilog, kdyby ho autorka nepřipsala, nescházel by mi. 3/4”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jsem v 10. kapitole a připadá mi, že z toho EK čiší na sto honů. Stínová magie (na tu už fakt začínám být alergická), nitrobrány a spol. A začíná mi to vadit do té míry, že opravdu nevím, jestli to dočtu. :/ /// Tak ne, nedočtu. A nemyslím, že se o to budu někdy pokoušet.”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Musela jsem si Nullo modo přečíst znovu, protože přece jen, začátek jsem četla už před dlouhou dobou, tak abych mohla hodnotit objektivně. Taky proto, že jsem tam usilovně hledala ono Ankarrou zmíněné ovlivnění EK. Hm, nenašla jsem ho. Jistě, některé společné prvky tam jsou. Ale mám pocit, že současný autor FF už chtě nechtě čerpá ze společného kotle kolektivního FF vědomí, aniž je občas úplně schopen odlišit, co je ještě kánon co fánon a co se vylíhlo v jeho vlastní hlavě. Řeka bych, že to, co je podstatné totiž vznikající vztah mezi Harrym a Severusem, se od EK dost liší. Není lepší ani horší, je jiný. Ale zpět. Více se mi líbily první dvě třetiny, které jsem si teď s velkou chutí přečetla znovu, poslední kapitoly už jsem trochu přeskakovala (no dobře, taky jsem si je lépe pamatovala). Epilog na mně zapůsobil zvláštně - na jednu stranu - řešení se mi zdálo jak originální, tak věrohodné. Ano, tak by to po patnácti letech mohlo být. Na druhou stranu - nad úplným závěrem dumám. Líbí se mi? Myslím, že úplně ne, ale uznávám, že bylo velmi Snapeovské. Co musím ale ocenit je jazyk, kterým KalamityJane píše. Některé obraty jsem si vyloženě vychutnávala. To je asi to, co na tomto příběhu oceňuji nejvíc. Tak jako tak, k NM se určitě ještě vrátím.”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Myslím, že jedna z lepších verzí povídek s nuceným manželstvím - hltala jsem to ...”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

lilith3913:

“":-)"”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Za mě možná lepší než Kámen manželství, ale je to věc názoru.”

Opojení

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

FemmeFragile:

“Nebylo to špatné, ale ani nic převratného. Nápad s neviditelností způsobenou nehodou při lektvarech je sice fajn, ale ve výsledku není vysvětleno, jak k tomu došlo, a neviditelnost je akorát využitá ke šmírování Harryho (ale proč ho Severus tak urputně stalkuje nebo proč se Harry v noci potuluje po hradu, to také moc vysvětlené není). Povídce by prospěla větší myšlenková propracovanost (a tím pádem určitě i větší rozsah). Takhle je to v podstatě spíš smut, ale ještě k tomu takový hodně soft.”

Spolek magického tance

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Jistě originální drarry.”

Spolek magického tance

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“...”

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Výzvy na Pataložčině webu "Harry Potter Drabbles" jsou sice nesoutěžní, ale tohle je můj osobní favorit z prvního kola. Ovšem téma "Nejtěžší je začít" má za sebou teprve druhý den po vyhlášení, takže kdo ví, co se ještě objeví?”

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“:-D”

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dokonalé:D”

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

kami:

“Pointa na dvoch frontoch, to sa málokedy vidí a som rada, že Hermiona je Hermiona. V známke je to tak medzi, ale mám dobrú náladu.”

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dobře. :)”

Zkouška

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jako jo...”

Stránky: