Komentáře k povídkám autora/autorky: Julie

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Obzvláště nehezký případ nejpokleslejšího literárního stylu. Palec dolů a ruce pryč. Zním hnusně? Možná ano. Jsem už taková. (PS: Tohle bych mohla dělat celý den.) Štve vás to? Dělá mi dobře štvát lidi. Totiž, mojí sebestřednosti. Totiž, obsedantně-kompulzivní touze po pozornosti - slova mého psychiatra. No jo, mám psychiatra. A teď si myslíte: další taková hysterka. Jenže zdání klame. V mém případě dvojnásob. (PPS: Vidíte? ;D) Nevím, co bych na takhle "napsané" "povídce" měla chválit. Netušíte, jak mě svrběla ruka dát jen jeden bod. Možná to ještě udělám, páč absolutně nevím, za co by si tohle blbě napsané nic o ničem v hlavní roli s neskutečně protivnou labilní puberťačkou zasloužilo 2. Někdy bych si ráda poslechla, co má jako být na té zdejší "psychologii postav" kanonického. :) S.L.”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Asi po přečtení poloviny povídky jsem zjistila, že jsem jí už četla před rokem.A dojmy?Vlastně je to nezajimavé a zapomenutelné.Sloh drásal moje oči, a Severus vykreslený jako jedinec s nulovým sebevědomím.V těhle citových omáčkách nerada plavu.”

Osika

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“První část se mi poměrně líbila - byla zvláštní, lehce mystická... Ovšem ta druhá (internet v podsvětí - to jako vážně?) mě na tolik rozladila, že to nebudu ani dočítat... :(”

Ostuda trampů

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak se ptám:No a co s tím?!Nohavicu ignoruji, osobně ho mám ráda(krajová příslušnost)Ovšem v songfics nevidím smysl.A Malfoy v lese?Tož netuším na co by ho Harry nalákal?(Sex v přirodě by přesvědšil mě, ale ne naše princátko)”

Ostuda trampů

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Taková legrácka.... pobavil mě Jidřišek”

Souvislosti

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Temný čaj bez cukru

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“"Byla temná a bouřlivá noc..." Bulwer-Lytton by měl z autorky radost, já už tak moc ne-e. :) Mínus 2 body, a to jsem dneska hodná. Z "korektního" skloňování se mi jako obvykle udělalo šoufl (vždycky čekám na Jiha, Západa a Východa), ale jinak jo, přečteno bez ztrát na životech. 3 body nedám zejména pro autorčinu lenost vymyslet věrohodnější způsob, jak ty dva dostat k jednomu stolu v (temném) bytě. ;) S.L.”

Temný čaj bez cukru

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povidka neurazí, ale ani vám nic nedá.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nápad dobrý. Zpracování horší. Poslední věta způsobila, že jsem se poprskala kafem. Možná příště trochu méně -tik tak - melodramatu? :-)”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Od tvůrců "Piky piky na hlavu" a "Jeden den Evy Děnisovičové". :) Omlouvám se, ale melodrama mi zkazí každé drama. Zvláště tématicky otřepané drama ve zpracování, které není mým šálkem. (Hmm... chtěla jsem říct, že mohlo být hůř. Všimněte si, že to neříkám. :) Líbily se mi tady přesně 4 věty.) S.L.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Nebylo to úplně špatné, ale celý nápad byl zničen vším tím melodramatem. Taky charakter postav se mi moc nezamlouval. Ani mi tolik nevadilo to lehčí OOC jako to, že tam nebylo nic, co by postavy činilo IC. Byli tak nějak nemastní neslaní. Tím chci říct - kdyby se ústřední dvojice zaměnila za jinou, téměř by to nebylo jak poznat.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak dobře.. povídka se mi líbila a zároveň jsem byla znechucená zbytečným melodramatem.Osekat to o pár vět-zvlášť Tik..tak etc.Konec opravdu jiný.2-3.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“To jako... vážně? Nápad dobrý, ale tohle není ten Snape, kterého znám... a kdyby to bylo psáno obyčejně vypravěčským stylem a ne takhle nesrozumitelně v infinitivech...”