Komentáře k povídkám autora/autorky: Julie

Stránky: 

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Asi po přečtení poloviny povídky jsem zjistila, že jsem jí už četla před rokem.A dojmy?Vlastně je to nezajimavé a zapomenutelné.Sloh drásal moje oči, a Severus vykreslený jako jedinec s nulovým sebevědomím.V těhle citových omáčkách nerada plavu.”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Danae:

“Kurnik, ta se povedla. Severusi, ty blbče, takhle bys mohl dopadnout, mít trochu kliku.”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Salome:

“K této povídce mě přilákalo protichůdné hodnocení - a nejsem z toho ani nadšená, ani znechucená. Oceňuji dobře vylíčené ženské pocity, jen mi vadí, že je autorka dala do hlavy muži, navíc Snapeovi. Ale jinak dobrý, víc se mi to rozebírat nechce, za to pět minut čtení bez dopadu nestojí.”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

lia:

“v nouzi je člověk vynalézaví”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Nevím proč ty negativní komentáře a zklamané reakce. Podle mě je toto snad nejvěryhodnější Snape ve fakticky romantické povídce. Navenek sebevědomý, nepropustný, nikdy ničím zaskočený, necitlivý, ale uvnitř nejistý člověk toužící po troše toho štěstí jen pro sebe, i když to nikdy nepřizná a to vlastně ani sám sobě. A takto se může cítit i muž. Bohužel znám ze svého okolí pár takových lidí. Forma textu náhodou zajímavá a originální, občas sama se sebou takové dialogy taky vedu a to dokonce nahlas :-D”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Příběh o lásce, která odešla, nebo možná příběh o umírajícím přátelství. Příběh, který dokáže strašně bolet, když si ho připustíte k srdci.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Goddy:

“Dobrá povídka Dobrý životná příběh.. Ale stále chcu Minervu jako hodnou, věrnou přítelkyni a Sibylu jako šílenou, nesnesitelně navoněnou věštkyni...”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Takovéhle stručné, a přitom obsažné povídky mám moc ráda. Zárodek románu, který si můžu v duchu představovat.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Krutě reálná příběh o vyhasínajícím přátelství, které se začíná měnít ve vzájemnou nechuť. Vyžaduje ale tolerantní čtenáře, protože Minerva ani Sibyla (myslím) nejsou tak docela kanonické.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Nemám slov, dostalo mě to”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“když se něco neděje jinak, tak to dopadne třeba tak”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Anne:

“Reálné, pro tuhle povídku neznamená nic hezkého. To je život.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Arengil:

“Výborná povídka, ale strašně osobní. A to myslím jako kompliment.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Mám nadějnou náladu a proto říkám: kdo ví, možná mluvila o někom úplně jiném a ne o Sibyle.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavé. Minervě se nelze divit.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nemůžu se rozhodnout..řekněme trojka, to není rozhodně myšleno jako urážka.”

O učiteli a posunu paradigmatu krásy

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Lehce šílené AU se spoustou vtipných a potěšujících malých okamžiků.”

O učiteli a posunu paradigmatu krásy

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

zmije:

“přečtu si to”

O učiteli a posunu paradigmatu krásy

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jako pohádka je to celkem pěkné. Hlavně Severusovi názory na Albuse Brumbála a Siriusovi požadavky týkající se otcova nákupu ve městě.”

O učiteli a posunu paradigmatu krásy

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Pohádka pěkná a uhozeně vtipná. A hlavně hezké, a pokud je mi známo, v českém prostředí originální AU, které velmi oceňuji.”

O učiteli a posunu paradigmatu krásy

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“:-D Docela hodně ujetý, ale zasazení děje se mi fakt líbilo :-D Opravdu lepší průměr - 3, 5 :-)”

O učiteli a posunu paradigmatu krásy

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“krásné a pohádkové”

O učiteli a posunu paradigmatu krásy

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Neferet:

“...”

O učiteli a posunu paradigmatu krásy

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

kami:

“...”

Stránky: