Komentáře k povídkám autora/autorky: Julie

Stránky: 

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

delatrix:

“No prostě strašná povídka. Nestojí zato ani číst.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Arengil:

“Mám ji ráda. I po těch letech. Narozdíl od Osiky, chce se mi říct, ale to Julie ví.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Memorin:

“tento pár odmítám číst a přesto je z toho nakonec hezká 4”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

kami:

“...”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak dobře.. povídka se mi líbila a zároveň jsem byla znechucená zbytečným melodramatem.Osekat to o pár vět-zvlášť Tik..tak etc.Konec opravdu jiný.2-3.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“To jako... vážně? Nápad dobrý, ale tohle není ten Snape, kterého znám... a kdyby to bylo psáno obyčejně vypravěčským stylem a ne takhle nesrozumitelně v infinitivech...”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Salome:

“Také upřednostňuju civilnější styl a mám nedůvěru vůči tomuto typu pokusu o umění. Nemůžu si pomoc, ale působí na mě hysteroidně a nezrale. To je samozřejmě můj problém. Ocenit lze nápad, pěknou stavbu příběhu. Poslední věta... to je záměrný vtip, nebo nezdařený pokus o poetiku?”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

larkinh:

“Nelíbí se mi styl, kterým je to napsané - nic jiného nehodnotím, protože mě to díky tomu nebavilo číst celé.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Líbilo. Věty o jednom slovu i strohé dialogy se k evokování naprosté nicoty, ve které se oba ocitli, velmi hodí. Naprosto věřím, že tak extrémní prostředí by z nepřátel na život a na smrt udělalo milence, co jiného by tam taky sakra mohli dělat.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Ach, Bože. Vždycky čekám, kdy se za oslovením Severe! objeví i zvolání Jihu! Východe! Toto a trapně melodramatická, podivná povídka.”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Příběh o neporozumění mezi světy. Příběh o hledání a ztrátě sebe sama. Příběh o tom, že někdy zůstanou jen masky.”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Lenette:

“„Severus Snape zná jen své masky“ podľa mňa asi najkrajšia veta poviedky veľmi pekná poviedka, i keď dosť smutná, niečím mi pripomína mňa...”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“nie vždy je to, čo si želáme najlepšie.”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Asi prvá poviedka, kde bol Tobias normálny, ale dobrý človek. Ale v skutočnosti si nie som istá, či som tú časť s maskami pochopila...”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Memorin:

“kdysi jsem tuto povídku četla a myslím, že je na čase přečíst ji znovu”

Zrcadlo a maska

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“....”

Stránky: